3. FMCG Marketing Summit: Rekordan i online

3. FMCG Marketing Summit prvi je put održan online, a prijenos uživo pratilo je više od 2000 sudionika. Očekuje se kako će ukupan broj pregleda rasti i u danima nakon konferencije.Fokus konferencije bile su ‘Emocija. vrijeme. održivost.’, a sudionici su imali priliku saznati kako je kročiti u cipelama potrošača. Misija organizatora bila je motivirati i inspirirati sve gledatelje, a to sve ne bi bilo moguće bez govornika koji su došli iz istraživačkih agencija, reklamne agencije, privatnog sektora, trgovačkog i proizvođačkog sektora te multinacionalne kompanije.

Sudionici su imali priliku digitalno se družiti uz: Jan de Jonga (Webpower Adria, CROP, DNA Croatia), Irenu Smiljanić (Mondelēz International), Mladena Kožića (Gfk), Nikolu Žinića (Bruketa&Žinic&Grey), Marina Mršu (Peekator), Evu Kráľovu (eMarketing Systems AG, Emarsys is part of SAP), Dragana Munjizu (Lonia), Leonarda Radosavljevića (Netty Play), Mirandu Mladin (Atlantic Grupa) i Neba Chupina (Hermes International).

‘Jako sam sretan što smo uspjeli održati konferenciju u ovako otežanim okolnostima, no želja za kontinuitetom nas je tjerala da nađemo način da to i izvedemo. Imali smo sreće da smo uspjeli naći izvrsne predavače s aktualnim temama i uvjeren sam da su svi sudionici tijekom dana mogli pronaći nešto za sebe. Bili smo ugodno iznenađeni količinom prijava koje su pristizale, a na tri platforme preko kojih smo prenosili konferenciju pratilo nas je više od 2000 ljudi! Svi smo se morali priviknuti na činjenicu da radimo sve bez prisustva publike uživo, no moram reći da sam jako zadovoljan s razinom produkcije i konačnim proizvodom. Usprkos velikom dosegu online varijante, svi se nadamo da ćemo buduće konferencije opet moći organizirati na stari način i da ćemo se već najesen uživo vidjeti na našem 6. FMCG Retail Summitu’, izjavio je Aljoša Parotat, direktor.

Zaključak konferencije je da, unatoč očekivanjima, nije došlo do velikih promjena u potrošačkim trendovima, jer su oni relativno stabilne strukture. Međutim, jasno je kako je personalizacija ključna prilikom ostvarivanja konkurentske prednosti, a u fokusu poslovanja je kupac. Sadržaj namijenjen krajnjem korisniku mora biti jednostavan, a pri tom i relevantan s posebnom usmjerenošću prema emocijama i društvenoj odgovornosti.

‘Iako smo se ove godine družili u potpuno novom formatu, ponosni smo jer nas je pratio zaista respektabilan broj sudionika. Sigurna sam kako smo informativnim i inspirativnim predavanjima otkrili nove mogućnosti za kreativnost u brzorastućem sektoru robe široke potrošnje. Govorili smo o svim aktualnim temama u FMCG-u te sam uvjerena kako smo još jednom dokazali da smo zaista karika u pametnom poslovanju. Zato nastavite čitati InStore magazin i pratiti naše ostale projekte’, izjavila je Barbara Božić, voditeljica projekata.

M. S.


Tagged: , , , , , , ,