6. FMCG Retail Summit uživo u Plazi

6. FMCG Retail Summitm koji je održan u Plaza Event Centru u Zagrebu pod sloganom ‘Uniting the Retail World’, okupio je više od 300 sudionika iz svijeta dinamičnog FMCG-a.

Interakcija na predavanjima odvijala se kroz Slido platformu, a sudionici su bili oduševljeni sadržajem koji su pripremili govornici iz različitih sektora.

Iz prve ruke mogli su čuti zašto je Zoran Šimunić odlučio krenuti i osnovati domaću kompaniju Naše klasje, koja uspješno djeluje još od 2001. godine. Dalibor Šumiga potaknuo je mnoge da se zapitaju kupuju li svjesno ili nesvjesno u trgovini te kako donose odluke, što su kasnije mogli testirati na štandu Promosapiensa uz GSR uređaj.

Ivan Junaković iz NielsenaIQ i Tomasz Stec iz Simon Kucher & Partnersa dotaknuli su se nezaobilazne teme formiranja cijena i svjesnosti kupaca o njima te uključili i utjecaj krize i elastičnosti koju ona stvara kod formiranja cijena. Tomasz je tako prezentaciju prikladno zaključio citatom Winstona Churchilla: ‘Never let a good crisis go to waste’. Damjan Geber iz Brigade donio je svjež pogled na sam dizajn trgovina u kojem je naglasio kako se prostor osjeti emocijom prije nego razumom, što je i prikazao potpuno novim Brigadinim konceptom prezentiranja.

Iz IT industrije došli su Nikola Pečet i Saša Živković te u ime kompanije b.t.c. podsjetili kako gotovina nije izišla i neće još dugo izići iz upotrebe, naročito u području u kojem živimo. Pokazali su kako najbolje kontrolirati vlastiti gotovinski tok uz njihove sofisticirane uređaje, zašto će to biti važno prilikom uvođenja eura te su priznali kako još nemaju konkurenciju u Hrvatskoj. Iz SAP-a se saznalo za važnost rješenja koje uvijek pobjeđuje na polici i zadovolji krajnjeg kupca, a u prilično opuštenom tonu predstavili su ga Ines Vlahović, Zoran Galijanić i Domagoj Boršić.

Za kraj segmenta ‘Whats new in Tech’, Berina Tanović iz Rakuten Vibera donijela je na velika vrata sve mogućnosti koje nudi ova messenger platforma uz zanimljive primjere iz prakse te ukazala na to kako je svaki pojedinac za sebe persona koju tako treba i promatrati.

Iz Izraela je na FMCG Retail Summit došao Moty Sahray, govornik s puno iskustva iz prakse stečene s klijentima u svojoj kompaniji Business Wizard te objasnio kako navesti kupca da potraži proizvod prije nego što ga je i vidio.

Kao šećer na kraju ne smije se zaboraviti ni keynote govornika Tonyja Durhama iz Velike Britanije, koji je istaknuo kako svoj posao konzultanta radi iz ljubavi. Iz svog dugogodišnjeg iskustva pokazao je konkretne primjere i savjete trgovcima i brendovima kako osigurati najbolje iskustvo kupovine te kako istaknuti prave prednosti svog proizvoda pravim kupcima.

Sudionici su također uživali u sponzorskom dijelu sa štandovima, isprobavajući nove proizvode, fotografirajući nezaboravna iskustva, razmjenjujući kontakte i uživajući u ručku.

M. S.


Tagged: , , , , , ,