Adria Business Network: Žene u autoindustriji budućnosti

Adria Business Network #16 u organizaciji poduzetnica Željke Barišić, vlasnice Forca Digital Agency i Kristine Krstinić, vlasnice Mikris Project Managementa održan je po drugi put u Visokoj školi Aspira u Zagrebu.

Cilj događaja je poslovno umrežavanje u Hrvatskoj i regiji, stvaranje poslovnih prilika te poticanje kontinuirane edukacije. Događaj nudi mogućnost da se svi sudionici bolje upoznaju te u neformalnom dijelu kvalitetnije i ciljano umrežavaju.

Gošća predavačica bila je Monika Mikac, CBO u QEV Technologies, tvrtki koja vodi jedan od timova Formule E te nudi inženjerske usluge za automobilsku industriju usmjerenu na segment elektrifikacije. Svoju karijeru započela je kao COO u tvrtki Rimac automobili.

Monika je o svom sudjelovanju rekla: ‘Bilo je zadovoljstvo podijeliti moju priču i iskustva na ovom događaju. Sviđa mi se što nije bila riječ o klasičnoj prezentaciji već ugodnom razgovoru i interakciji sa svim ostalim sudionicima. Networking nakon panela ponudio je mogućnost pobliže upoznati sudionike, ali i ostvariti dobre kontakte za buduće poslovanje.

‘Bilo je zaista posebno u društvu ženske osobe iz automobilske industrije jer to je pretežito muški svijet. Dobili smo zaista mnogo praktičnih savjeta, od toga da je vrijedno učiti kineski jezik, pa do toga da nam tvrtke u kojima radimo, osim poslovnih, mogu dati i vrijedna životna iskustva, najvećim dijelom bazirana na međuljudskim odnosima. Uz sve to, naučili smo ponešto i o Formula E-racingu kao i tome kako funkcioniraju električni automobil’, rekla je Željka Barišić.

Kristina Krstinić o događaju ima sljedeće mišljenje: ‘Još jedno zabavno i inspirativno druženje je iza nas. Naša gošća Monika Mikac pričala je o trendovima u e-autoindustriji i svojim burnim počecima. Uz to nam je dala neke vrlo dobre savjete, a ono što je meni ostalo najviše u sjećanju je da ako si mlad ne trebaš se plašiti ući u nove poslove/projekte, jer najgore što se može dogoditi je da ne uspiješ, ali opet s druge strane ono što je najbolje što se može dogoditi je – da uspiješ! I zato mladi nemojte se bojati riskirati jer onaj tko je spreman dati, taj će i dobiti.’

Dijamantni partner događaja je A1, srebrni sponzor je ManpowerGroup, pokrovitelji događaja su Poliklinika Bagatin i Visoka škola Aspira, partneri su Vladimir Abicic Photography, Aero Print, Vinoteka Bornstein, Kupinovo vino – Kupilek, vina Valenta, Kazalište Planet Art i Croatian Choco Concept. Medijski partneri događaja su časopis i portal Poduzetnik, časopis i portal Zaposlena, Netokracija, She.hr, Zagrebonline.hr, Rep.hr, Glas Istre, Flash.hr, Moja Domovina, Total Croatia News, Fama, ZgExpress, Akademija Art te Radio 92 FM.

P. R.


Tagged: , , , , , , , , , , , , ,