Dario Marčac: Male tajne velikih TikTokera

Adria Business Network #19 održan je u Visokoj školi Aspira u Zagrebu, a organizirale su ga i vodile Željka Barišić, vlasnica Forca Digital Agency i Lea Kosović, vlasnica LOL Event Managementa.Gost ime je bio TikTok senzacija Dario Marčac, koji se nalazi u Top 10 Balkan TikTokera i jedan je od organizatora prvog TikTok meetupa u Hrvatskoj.

Svojim duhovitim sadržajem na toj društvenoj mreži te brojnim izazovima kojima uveseljava brojnu publiku, Dario se istaknuo kao jedan od najpopularnijih domaćih TikTokera. Povezujući TikTok s Instagramom, Dario ima preko 600.000 pratitelja koji konzumiraju njegov sadržaj. Vodi i kanale za nekoliko brendova koji su među prvima prepoznali snagu TikTok platforme, koja je najbrže rastuća, a čiji je koncept drugačiji od Instagrama i Facebooka.

Kroz suradnju s brendovima vodi mrežu najutjecajnijih TikTokera u regiji. Dario se kao primjer spominje i u prvoj knjizi o TikToku koja je objavljena u Hrvatskoj te je u posljednje vrijeme gost mnogih konferencija, panela i podcasta, između ostalog i kao najmlađi predavač na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu u Rovinju.

Dario je dao svoj osvrt na događaj: ‘Gostovanje je bilo posebno zanimljivo jer su Lea i Barbara dobro proučile temu panela, postavljale kvalitetna pitanja i održavale opuštenu atmosferu za vrijeme trajanja cijelog eventa. Hvala Željki na pozivu i svima na izvrsnoj organizaciji i interaktivnom susretu!’

Dijamantni partner događaja je A1 Hrvatska. Srebrni sponzor je ManpowerGroup. Pokrovitelji događaja su Poliklinika Bagatin i Visoka škola Aspira. Partneri su Vladimir Abicic Photography, Kupinovo vino – Kupilek, vina Valenta, Kazalište Planet Art i Sana delikatese. Medijski partneri događaja su časopis i portal Poduzetnik, časopis i portal Zaposlena, Netokracija, She.hr, Zagrebonline.hr, Rep.hr, Glas Istre, Flash.hr, Moja Domovina, Total Croatia News, Fama, ZgExpress, Akademija Art, Radio 92 FM te Znatko.

P. R.


Tagged: , , , , , , , , , , , ,