DM potvrdio lidersku poziciju

Uprava dm-a predstavila je rezultate za poslovnu godinu 2012./2013., potvrdivši poziciju dm-a kao lidera na tržištu drogerijskih proizvoda s tržišnim udjelom od 25,84%.

dm-predstavljanje poslovnih rezultata‘Kontinuirana ekspanzija te usmjerenost na usavršavanje asortimana koji kupcima omogućuje zdraviji i kvalitetniji život osigurali su dm-u mjesto tržišnog lidera. Poslovni rezultati dm-a u protekloj poslovnoj godini velikim su dijelom rezultat našeg četrdeset godina dugog naslijeđa. Danas, jednako kao prije četiri desetljeća, svjesni smo da je usklađivanje djelatnosti s povratnim informacijama kupaca ključ uspješnog poslovanja“, naglasio je Mirko Mrakužić, direktor dm-a.

Zahvaljujući više od 80.000 vjernih kupaca koji svaki dan posjećuju dm, u protekloj poslovnoj godini dm je ostvario ukupni promet u iznosu od 1,96 milijardi kuna. U poslovnoj godini 2012./2013. dm je investirao više od 43 milijuna kuna, a velik dio  uložen je u otvaranje novih  prodavaonica te modernizaciju postojećih. Danas dm ima 152 prodavaonice u 60 hrvatskih gradova, a u devet prodavaonica dm-a djeluju i odjeli bezreceptnih lijekova i medicinskih proizvoda.

osobna iskaznicaU protekloj poslovnoj godini stvorena su 42 nova radna mjesta. U poslovnoj godini 2012./2013 dm je dnevno primao 120 molbi za posao, a na svaku od 30.000 zaprimljenih molbi je odgovoreno. Da je dm-ova filozofija ‘Tu sam čovjek, tu radim’ učinkovita, pokazali su rezultati internog istraživanja prema kojem čak 97% djelatnika dm smatra dobrim poslodavcem. dm-ovu brigu o djelatnicima prepoznaju i građani. Prema istraživanju agencije Ipsos Puls iz listopada 2013., 68% ispitanika dm smatra tvrtkom koja najviše brine za svoje djelatnike.

I u ovoj poslovnoj godini, dm je prvi izbor kupovine kozmetike i proizvoda za djecu (Ipsos Puls). Svaki treći građanin Hrvatske pere kosu šamponom kupljenim u dm-u, a čak 3/4 beba rođenih u Hrvatskoj u protekloj godini dio su dm babybonus programa. Promotivnim aktivnostima, kroz babybonus program i program Svijeta prednosti, dm je svojim vjernim kupcima u protekloj poslovnoj godini osigurao više od 140 milijuna kuna ušteda. Svijet prednosti pozitivno ocjenjuje 93% korisnika (Ipsos Puls), a popularnost dm-ovog programa pogodnosti potvrđuje i činjenica da svaka treća žena u Hrvatskoj ima karticu Svijeta prednosti.

Kontinuirani rast udjela dm-ovih marki u ukupnom prometu pokazuje da kupci dm-a prepoznaju njihovu kvalitetu. Čak 91% ispitanika redovito ili povremeno kupuje proizvode dm marke, a 76% ispitanika lojalno je dm-u zbog izvrsne cijene i kvalitete dm marke (Ipsos Puls). Udio dm marki u ukupnom prometu u poslovnoj godini 2012./2013. iznosio je 26%.

Članovi Uprave dm-a predstavili su i društveno-odgovorne aktivnosti koje je dm proveo u protekloj poslovnoj godini.

P. R.

Tagged: , , , , , , , , , ,