Društvena tolerancija zloupotrebe alkohola

Ove godine veći broj građana zabrinjava tolerantnost društva prema zloupotrebi alkoholnih pića, potvrđuju rezultati istraživanja o navikama konzumacije alkohola u Hrvatskoj.
Andreja Šantek, Tina Puhalo Grladinović, Iva Pejnović Franelić, Darko Grac, Damir Novak i Davor LisičinPrema istraživanju, više od polovine ispitanika izjavilo je da je zabrinuto zbog društvene prihvatljivosti zloupotrebe alkoholnih pića, dok se broj ispitanika koji nisu bili zabrinuti za stav društva o toj temi smanjio u odnosu na prošlu godinu. Istraživanje, koje Zagrebačka pivovara provodi već šestu godinu u sklopu nacionalne kampanje Razmisli, predstavljeno je na okruglom stolu u Hrvatskom novinarskom društvu na kojem su sudjelovali stručnjaci iz različitih područja. Kako bi upozorili na opasnosti neodgovorne konzumacije alkohola, o rezultatima istraživanja i kampanji ‘Razmisli – kad piješ, ne vozi’.

Govorili su:
Darko Grac, prometni službenik za prometnu prevenciju iz Službe za sigurnost cestovnog prometa MUP-a
Damir Novak, voditelj Odjela preventive i edukacije HAK-a
Davor Lisicin, tajnik udruge Sigurnost u prometu
dr. Iva Pejnović Franelić, voditeljica Odjela za mentalno zdravlje i prevenciju ovisnosti HZJZ-a
Tina Puhalo Grladinović, voditeljica Korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare
Andreja Šantek, moderatorica.

Zagrebačka pivovara u suradnji s agencijom Hendal i ove je godine provela istraživanje tržišta kako bi se pratile navike građana vezane uz konzumaciju alkohola. Istraživanje je jedna u nizu aktivnosti kampanje ‘Razmisli – kad piješ, ne vozi’ čiji slogan jasno odražava i stajalište Zagrebačke pivovare, koja konzumaciju alkohola tijekom vožnje, čak i u malim količinama, smatra neprihvatljivom. Stoga ne čudi da se u ovogodišnjem istraživanju pokazalo kako veći udio ispitanika prepoznaje nositelja kampanje o odgovornom konzumiranju te kako ih je kampanja u većem broju motivirala da razmisle o tome da ne voze nakon konzumacije alkohola. Zagrebačka pivovara u sklopu kampanje ove je godine također poduprla akciju ‘Europska noć bez nesreća’ kako bi dodatno pridonijela podizanju svijesti o važnosti odgovornog ponašanja kada su u pitanju konzumacija alkohola i vožnja, osobito među mladima.

Pragma

 

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , ,