Filozofski kalendar Eudaimonija u Mr. Foggu

U novootvorenom prvom steampunk baru u Hrvatskoj, Mr. Fogg, predstavljen je kalendar za 2017. godinu pod imenom ‘Eudaimonija 2017’. Iza projekta stoje 4look Men Gentlemen Shop & Polyboy barber shop u suradnji s partnerima iz studija TinyBizz Photography, uz podršku Hendrick’sa.Davor-Dujmović-Miran-Kurspahić-Neven-Kucelj-i-Damir-MateškovićDijelovi antiknih strojeva, mnoštvo bakrenih i željeznih materijala te vintage detalji ispunili su maštovit prostor bara dok su glavni akteri kalendara, brkati muški modeli i hostese odjevene po uzoru na viktorijansku modu dočekali i ugostili više od 100 gostiju.

‘Eudaimoniju 2017’ utjelovljuju stvarni muškarci koje svakodnevno susrećemo na ulicama, ali osim što izgledaju moderno i zanimljivo, oni svojim načinom življenja promoviraju i komuniciraju eudaimonistički životni stil. Moderni muški lifestyle koji je vidljiv u ovom kalendaru počiva na konceptu muškarca koji brine o svom izgledu, uređuje se te se trudi izraziti svoj jedinstveni stil i karakter.

‘Pri izradi kalendara u prvi smo plan stavili 12 različitih muškaraca koji su kroz fotografije predstavili svoju suštinu, kako onoga što rade u svakodnevnom životu, bilo da se radi o glazbi, poduzetništvu, sportu, umjetnosti tetoviranja i dr., tako i onog što predstavlja njihove hobije poput jedrenja, sviranja gitare, uređivanja custom motora i sl. Osnovna je ideja ovog projekta vratiti u trend kalendare koji su počeli nestajati iz ponude, a za kojima ljudi i danas imaju potrebe ukoliko su interesantni i predstavljaju svojevrsno umjetničko djelo’, izjavio je Damir Matešković, vlasnik 4look Men Gentlemen Shopa i idejni tvorac projekta.

Za predstavljanje ovog zanimljivog i neobičnog koncepta odabran je jednako tako neobičan i scenografski dojmljiv, viktorijanski steampunk bar Mr. Fogg. Nazvan po glavnom liku legendarnog romana Julesa Vernea ‘Put oko svijeta u 80 dana’, ovaj inovativan lokal na vrlo suptilan i kreativan način objedinjuje antikne strojeve i odabrane komade namještaja u maštovitu steampunk priču. Mašta i raznolikost bile su prisutne i u širokoj ponudi bara koja obuhvaća pića iz cijelog svijeta, a na tom putovanju kroz razne okuse svoje je mjesto našao i Hendrick’s, najneobičniji gin na svijetu. On se svojom esencijom svježeg krastavca i ružinih latica te krajnje neobičnom bocom, čiji dizajn vuče inspiraciju iz tradicionalnih viktorijanskih apoteka, savršeno uklapa u ovo otkačeno, kreativno i nadasve neobično društvo. Na ulazu Mr. Fogga goste je dočekalo i vizualno oduševilo Hendrick’sovo terensko vozilo Fiat Campagnola iz 1967. godine, koje služi kao dostavno vozilo za isporuku svježih krastavaca. Našao se tu i mini info bar sa svim ostalim brendovima koji se pojavljuju u kalendaru.

Tin Hasanefendić, brend menadžer Hendrick’sa za Hrvatsku, ovom je prilikom izjavio: ‘Kalendar Eudiamonija 2017 koncept je koji prkosi uobičajenosti te je već sam lajtmotiv cjelokupnog koncepta privukao našu pažnju. Neobičnost, profinjenost i ekskluzivnost zajednički su nazivnik cijele Hendrick’sove linije proizvoda koja se savršeno podudara sa stilom i karakterom prvog hrvatskog steampunk bara Mr. Fogg.’

Kalendar je nazvan ‘Eudaimonija’, što označava jedan od koncepata Aristotelove etike, a u modernoj se psihologiji shvaća kao koncept koji obuhvaća autonomiju pojedinca, osobni rast, pozitivne odnose s drugima, ukratko potrebu i potragu za srećom i blagostanjem te predstavlja upravo ono što inspirira suradnike okupljene oko kalendara.

M. V. / Foto: Vedran Tolić

Tagged: , , , , , , , , ,