Finalisti nagrade Grand PRix

Komunikacija snažnije no ikad utječe na društvo i zato ona strateški treba biti uključena u sve – od nevladinog sektora preko gospodarstva do državne vlasti. Zaključak je to komunikacijskih stručnjaka okupljenih u zagrebačkom Matisu na Smotri finalista za nagrade Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću.‘Na Smotri je predstavljena najbolja hrvatska komunikacijska praksa. Upravo ona svjedoči kolika je snaga odnosa s javnošću. Na Smotri smo mogli vidjeti koliko dobra komunikacija može unaprijediti zahtjevan projekt za koji je novac dobivan iz fondova Europske unije, kako se može promijeniti percepcija javnosti iz negativne u pozitivnu, kako uspješno potaknuti građane, od mladih do onih starijih, na usvajanje novih znanja i prihvaćanje novih navika, kako poduzeću izgraditi posve nov imidž, zašto su važni interna komunikacija i novi alati za razgovor sa zaposlenicima, koliki utjecaj ima društveno odgovorno poslovanje, koliko PR doprinosi pobjedi na izborima te kako biti kreativan u organizaciji događanja te korištenju novih tehnologija. Zaključak je da je dobra komunikacija danas nužna za svaki dobar posao’, istaknuo je Krešimir Macan, predsjednik žirija 11. Grand PRixa HUOJ-a.

Na Smotri je kroz deset kategorija predstavljen 31 projekt ostvaren u 2017. godini. Najviše projekata u završnici su imali INA, agencija 404 i Dialog komunikacije.

‘Neke tvrtke i udruge svoje komunikacije vode samostalno, a neki su projekti napravljeni u suradnji s agencijama za odnose s javnošću. Svima su zajedničke kreativnost, inovativnost i izvrsnost u komunikaciji – od oblikovanja strategije do njezina provođenja’, kazala je Maja Gradišar Perotić, zamjenica predsjednika žirija.

Uz predstavljanje vrhunske komunikacije javnosti Smotra finalista žiriju služi i za postavljanje dodatnih pitanja tvorcima projekata. Time se zaključuje bodovanje za dodjelu nagrada Grand PRix. Tko će ih primiti, bit će obznanjeno na svečanosti Grand PRixa HUOJ-a u hotelu Westin u Zagrebu u petak, 16. ožujka.
Na toj će svečanosti biti otkriveno i kome ide Grand PRix za doprinos struci, a pozivnice se šalju i Komunikatoru godine Anti Mrvici te Antikomunikatoru godine Vladi Košiću.

Finalisti kategorije Grand PRix za odnose s javnošću u tijelima državne vlasti su Središnji državni ured za šport i Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri s Europskim tjednom sporta, Državni zavod za statistiku sa Statističkom olimpijadom te Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost s PR kampanjom za program energetske obnove višestambenih zgrada.

U kategoriji Grand PRix za odnose s javnošću u nevladinu sektoru nagradu može dobiti Lipa, udruga poreznih obveznika, s kampanjom Porez na nekretnine, Dialog komunikacije koje su za Hrvatsku udrugu za borbu protiv HIV-a i virusnog hepatitisa izradile kampanju Nauči, primijeni, podijeli te Pragma komunikacije koje su za Atletski klub Sljeme radile na jačanju vidljivosti brdske utrke Boroša.

Finalisti kategorije Grand PRix za odnose s javnošću za velika trgovačka društva su INA – Industrija nafte s kampanjom Dokazano najbolja – zbog vas, Erste & Steiermärkische Bank s kampanjom Korak prema prosperitetu te Heineken Hrvatska i Media Val s kampanjom Hrvatski ječam za Karlovačko pivo.
Za nagradu Grand PRix za odnose s javnošću za mala i srednja trgovačka društva bore se Kokoš ili jaje u suradnji s Klain PR kreativnom komunikacijom i Meritum digital s projektom Fuliranje, Hrvatski radio Karlovac s projektom Novo ruho gradskih medija te agencija 404 koja je za Uber radila na projektu UberBoat.

U kategoriji Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje četiri su finalista, a ne kao u drugim kategorijama tri, jer dva finalista trenutačno imaju istu ocjenu žirija. Nagradu u toj kategoriji može ponijeti INA zahvaljujući Prikupljanju otpadnog jestivog ulja – novoj ‘zelenoj’ usluzi na Ini, Coca-Cola HBC Hrvatska, 404 i Komunikacijski ured Colić, Laco zahvaljujući Projektu za radost, Valamar Riviera i agencija 404 zahvaljujući Donacijskom programu Tisuću dana na Jadranskom moru te Dialog komunikacije zahvaljujući projektu Neka odrastanje bude dječja igra, rađenom za tvrtku Beiersdorf Hrvatska.

U kategoriji Grand PRix za unutrašnju komunikaciju INA je ušla u finale s dva projekta – Rebrandiranjem programa zaštite i promocije zdravlja radnika iz Health INA u Zdravlje+ i INA Akademijom. Konkuriraju joj Heineken Hrvatska i Media Val s projektom Uredski guru.

Nagradu Grand PRix za najbolju prilagodbu svjetske kampanje mogu dobiti INA zahvaljujući predstavljanju novih INA Class Plus goriva, Lidl Hrvatska zahvaljujući kampanji #LetsWow Esmara by Heidi Klum te Dialog komunikacije koje su za adidas Croatia napravile kampanju adidas Runners Zagreb.

U finalu Grand PRixa za političku komunikaciju su dvije kampanje Manjgure. Kampanju Kako je Šibenik po prvi put u povijesti izabrao istog gradonačelnika Manjgura je radila za Gradsku organizaciju HDZ-a Šibenik, a kampanju Stjepan Kožić – pravi čovjek na pravom mjestu za Županijsku organizaciju HSS-a Zagrebačke županije. Za nagradu u istoj kategoriji konkuriraju i agencija Vajt i HDZ Zadar s kampanjom Branko Dukić – Za Zadar svaki dan!

Grand PRix za digitalnu komunikaciju mogu osvojiti Hrvatski telekom i 404 s Tarifom za mlade, Coca-Cola Adria i 404 s Shake & Take 2.0 te Dialog komunikacije za Nestle Adriatic s Nescafe Dolce Gusto na kavi s influencerima.

Najbolji događaji organizirani prošle godine su 11. Combis konferencija – Challenge the Future iza koje stoje Combis te agencije Admoneo, Pragma komunikacije i Ciceron, multimedijski izložbeni projekt Nikola Tesla – Mind from the Future agencije Real Grupa te multimedijska i interaktivna izložba Croatia je Hrvatska koju je Millenium promocija stvorila za klijenta Croatia osiguranje.

N. M.


Tagged: , , , , , , ,