FMCG Marketing Summit 2020.: Emocija. Vrijeme. Održivost.

Treći FMCG Marketing Summit održat će se 17. ožujka u Muzeju suvremene umjetnosti (MSU) u Zagrebu. Konferencija će sudionicima ponuditi analizu nadolazećih svjetskih marketinških trendova u trgovačkom sektoru te otkriti potpuno nove mogućnosti za kreativnost.Marketinški timovi sve su svjesniji činjenice da je iznimno važno neprestano održavati vezu s kupcem, a s obzirom na životni stil danas je fokus na emocijama, vremenu i održivosti. Društveno odgovorno poslovanje postaje norma, a time se vodimo i mi. Naime, od svake uplaćene kotizacije određeni iznos bit će doniran SOS Dječjem selu Hrvatska.

Prošlogodišnji FMCG Marketing Summit okupio je više od 300 posjetitelja, 12 govornika te 20 partnera i pokrovitelja koji su dobili pogled u budućnost retail marketinga.

‘Oduševljen sam velikim brojem posjetitelja koji su interakcijom kroz brojna pitanja pokazali istinski interes za predstavljene teme. Važnost ovakvih događaja je neupitna te je moja preporuka da ih se organizira još više, ne samo za marketing nego i za maloprodaju, supply chain te e-trgovinu. Upravo na ovakvim mjestima možemo se povezati i učiti’, izjavio je Adeel Ansari, Senior Manager – Global Digital, Digital Learning, Digital Content Creation Laundry & Homecare, Henkel.

Pozornicu će ove godine zauzeti marketinški autoriteti FMCG sektora među kojima su Miranda Mladin, izvršna direktorica za Centralni marketing i Inovacije, Atlantic grupa; Nikola Žinić, Co-Chairman&Chief Creative Officer, Bruketa&Žinić&Grey; Neb Chupin, vlasnik i direktor, Hermes International; Dalibor Šumiga, CEO, Promosapiens; Devan Hughes, CEO&Co-Founder, Buymie…

Osigurajte svoju kotizaciju na vrijeme te iskoristite mogućnost ranih prijava koje traju do 17. veljače. Više informacija pronađite na službenoj web stranici. Dnevnu dozu FMCG informacija pronađite i na društvenim mrežama konferencije: Facebook, LinkedIn.

B. B.


 

Tagged: , , , , , , , , , , , ,