FMCG: Marketinški vrtlog koji donosi rezultate

Marketing Summit FMCG održat će se 11. svibnja na imanju Marincel u Šestinama, zelenom dijelu Zagreba.Nastupit će marketinški stručnjaci, Ana Degoricia i Ana Ćelap (Real grupa), Tomasz Stec (Simon-Kucher & Partners), Ana McMahon (L’Oréal Adria-Balkan), Ana Pia Matijaš (Senior Marketing Specialist), Mladen Kožić (Gfk), Marina Knežević (Kraš), Milica Damjanović (Labud) i Lazar Džamić (Xoogler, Content & Storytelling Trainer, University Lecturer).

Konferenciju otvaraju Ana Degoricia i Ana Ćelap iz Real grupe s temom ‘Pregled medijskog tržišta u Hrvatskoj’. Godina 2020. donijela je preokret u medijskoj potrošnji. Kakva je situacija danas? Jesu li digitalni mediji prestigli televiziju? Tko su najveći oglašivači na tržištu?

Iz Varšave dolazi ekspert Tomasz Stec u području konzultantskih kompanija (Simon-Kucher & Partners). Svoje strategije predstavit će u sklopu izlaganja ‘Pricing: How to build a positive price image?’

‘Corporate social responsibility, purpose and transparency’ naziv je izlaganja Ane McMahon. Fokus predavanja je na načinu kako se gradi sljedeća generacija marketinških stručnjaka u svijetu koji se stalno mijenja i kako se organizacija prilagođava da bi se pratili novi marketing kodovi. U svojoj dugogodišnjoj karijeri te ulozi koju ima u L’Oréal Adria-Balkan, Ana McMahon navodi: ‘Jednom kada razumijete ljude, to vam može pomoći u poslovanju naročito ako na primjer, radite u marketingu i ako to znanje prenesete u ispunjavanje potreba različitih potrošača i činite ih sretnim.’

Ana Pia Matijaš svoju je karijeru počela u FMCG i retail industriji u sklopu koje je imala prilike voditi i raditi projekte na svjetski poznatim brendovima poput Monster Energyja, Levisa, Mustanga, Wranglera, Scotch and Sode, a u protekle tri godine zadužena je za vođenje digitalne i PR komunikacije jedne od vodećih hrvatskih drogerija. Ana Pia Matijaš će zainteresirati publiku temom iz područja u kojemu godinama djeluje; ‘Digitalna transformacija u retailu – Trendovi koji su postali nužnost i inovacije na koje ne smijemo zažmiriti.’

Koji je trgovac najbolji u svježem pekarskom? Koji je trgovac neočekivani pobjednik kategorije u svježem mesu? Kamo po kruh odlaze boomeri, a kamo milenijalci? Tko po povrće odlazi na tržnicu, tko u Eurospin, a tko u Spar? Mladen Kožić iz GfK govorit će o novim studijama o snazi trgovaca u svježim kategorijama.

Na Okruglom stolu na temu: ‘Trendovi u marketingu na FMCG tržištu’. nastupit će Marina Knežević, Marketing Director (Kraš) i Milica Damjanović, Marketing Director, Meteor grupa (Labud).

Na kraju konferencije predavanje će održati Lazar Džamić, bivši šef odjela za brend planiranje u Google kreativnom ZOO centru u Londonu, gdje je oformio strateški tim i predstavio industriji prve Creative Data Scientists. Njegova misija u Googleu bila je pretvoriti svjetlost u toplinu; ogromnu količinu Google podataka u iznenađujuće i duboke uvide za kreiranje sjajnih priča o brendu. Radio je na kampanjama i programima za brendove u Velikoj Britaniji kao što su Tesco, John Levis, Waitrose & Partners, Virgin Holidays, Nando’s UK & IRE itd. Predaje marketing na regionalnoj PwC Mini MBA Academy, inače je bivši novinar i suradnik prestižnog časopisa The Guardian.

Vodič kroz konferenciju može se prelistati ovdje, a više informacija je na službenoj web stranici i na društvenim mrežama konferencije: Facebook i LinkedIn.

T. R.


Tagged: , , , , , , ,