Ful kulturno punkt na Interliberu

Prvi put na zagrebačkom sajmu knjiga Interliber na Velesajmu bit će održan sasvim drugačiji program koncipiran kako bi posjetiteljima predstavio hrvatsku književnu scenu kroz prizmu brenda te im omogućio da na jednom mjestu dožive knjigu kroz sve njezine aspekte: važan dio kulture, trendove i brendiranje.Bit će najavljeno i otvorenje natječaja za nagradu Ful kulturno – najbolje brendirani niskobudžetni događaj u kulturi, kao i ekskluzivno istraživanje tržišta o čitanosti u Hrvatskoj.

Ful kulturno punkt je mjesto na kojem će se okupiti četrdesetak važnih gostiju iz svijeta knjige u Hrvatskoj te kroz 25 razgovora dotaknuti teme poput: brenda književne scene, brenda izdavača, brenda festivala i događanja, biznisa u kulturi, čitanosti i brenda autora.

Časopis Brend kultura i Superbrands Hrvatska najavljuju otvorenje natječaja Ful kulturno za najbolje brendirani niskobudžetni događaj u kulturi. Prijaviti se mogu promocije i predstavljanja, događanja i festivali. Budžetni prag za prijavu iznosi do 30.000 kuna, a natjecanje je otvoreno od 1. studenog 2017. do 1. travnja 2018. Fond nagrade uključuje statuu Ful kulturno i nagradni iznos od 10.000 kuna, koji dodjeljuje Superbrands Hrvatska.

Bit će predstavljeno i ekskluzivno istraživanje o čitanosti, koje su proveli agencija za istraživanje Valicon i časopis Brend kultura, a kojim nastoje demistificirati uvriježeno mišljenje da Hrvatska nema čitača. Postotke koje su dobili istraživanjem odnose se na sljedeća pitanja: Koliko se čita? Kupuju li se knjige ili posuđuju te koji je čitateljski omiljeni žanr?

Program Ful kulturno punkta u cijelosti je objavljen na www.fulkulturno.com

D. M.

Tagged: , , , , , , , , , , ,