Hard seltzer: Novo piće Zagrebačke pivovare

Molson Coors Beverage Company uskoro će lansirati novo alkoholno piće – hard seltzer – na tržištima Srednje i Istočne Europe, pa tako obogatiti i portfelj proizvoda Zagrebačke pivovare.Riječ je o novom alkoholnom piću koje je u kratkom roku postalo brzorastući hit u SAD-u i diljem svijeta. Hard seltzeri se sastoje od gazirane vode s okusom i alkoholom, čiji je udio između 4 i 6 posto. Također, hard seltzeri su najčešće bez glutena i veganski, a zbog osvježavajućeg okusa i ovih karakteristika postali su jedno od omiljenih alkoholnih pića.’Ambicija naše kompanije je, kao što smo istaknuli prošle godine, tržištu ponuditi više od piva, istražujući nova područja i segmente, nudeći alternative našim potrošačima širom svijeta. Naša istraživanja i rezultati velikih tržišta kao što je SAD pokazuju nam veliki potencijal hard seltzera. Zbog toga smo odlučili da ćemo punoljetnim potrošačima iz zemalja Srednje i Istočne Europe uskoro ponuditi alkoholno piće koje rapidnom brzinom osvaja svijet’, istaknuo je Sergey Yeskov, generalni direktor MCBC za Srednju i Istočnu Europu.

Hard seltzeri na tržištu SAD-a pokazuju kontinuirani troznamenkasti rast, dok su se u Europi tek počeli pojavljivati prvi brendovi. Zemlje Srednje i Istočne Europe sve brže prihvaćaju globalne potrošačke trendove, zbog čega će se nova kategorija osvježavajućeg, drugačijeg alkoholnog pića svidjeti potrošačima i u ovom dijelu svijeta.’Trendovi idu u prilog lansiranju ovakvog tipa alkoholnog pića. Hrvati su sve više svjesniji globalnih trendova, tražeći različite prigode za odgovorno uživanje u konzumaciji alkoholnih pića u društvu – online i offline. Zbog toga vjerujemo da će hard seltzeri postati sve popularniji u budućnosti i kod nas, baš kao i na drugim tržištima diljem svijeta’, dodaje Miroslav Holjevac, predsjednik Uprave Zagrebačke pivovare.

Novi hard seltzer iz Molson Coorsa dolazi ovog proljeća u različitim okusima kako bi zadovoljio razne ukuse potrošača i prigode za odgovorno uživanje.

M. M.


Tagged: , , , , , , , , ,