Kampanja odgovornog konzumiranja alkohola

Na konferenciji za novinare u Hrvatskom novinarskom domu u Zagrebu predstavljena je kampanja odgovornog konzumiranja alkohola koju Grupacija proizvođača piva, slada i hmelja pri Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK) provodi pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta te Ministarstva zdravlja, a u suradnji s Hrvatskim zavodom za javno zdravstvo, Konzumom i Tiskom.Jure Radoš, Pero Ivanković, Barbara Kolar, Željko Jovanović, Tamara Poljičan i Josip GrgićFoto: Jure Radoš, Pero Ivanković, Barbara Kolar, Željko Jovanović, Tamara Poljičan i Josip Grgić

Kampanja je nastala je s ciljem educiranja javnosti o problemima vezanima uz maloljetničku zloupotrebu alkohola te podizanja svijesti o važnosti poštovanja zakonom određene dobne granice za prodaju alkohola.

Zbog mnogobrojnih i ozbiljnih problema koji nastaju kada maloljetnici zloupotrebljavaju alkohol, uz isticanje glavnih ciljeva kampanje, predstavljena je i edukacijska brošura Razgovarajmo s mladima o opasnostima zloupotrebe alkohola. Uz to što upozorava na opasnosti maloljetničke konzumacije, zamišljena je i kao dodatni alat namijenjen nastavnicima tijekom razgovora s učenicima na temu zloupotrebe alkohola.

O glavnim ciljevima i aktivnostima kampanje govorili su: Željko Jovanović (ministar znanosti, obrazovanja i sporta), Tamara Poljičanin (ravnateljica Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo), Josip Grgić (direktor marketinga i razvoja Tiska), Jure Radoš (direktor poslovnog područja tradinga i category managementa Konzuma) i Pero Ivanković (predsjednik Grupacije piva, slada i hmelja pri HGK-u).

Pragma

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , ,