Izgradite biznis uspješnim prodajnim alatima. Zagreb, Hypo centar 22. svibnja
Što nam donosi budućnost?
Kako prepoznati buduće trendove i učinkovito i pravodobno odgovoriti na njih? Kako ostati u utakmici u kojoj se svakodnevno mijenjaju pravila igre? Treba li se povoditi za svakom tehnološkom inovacijom kako bismo zadržali konkurentnost? Odgovore na ta i mnoga druga pitanja donosi nam Konferencija o prodaji.
Najbolji alat za uspješnu prodaju
Pojedinačni alati, ma koliko dobri i učinkoviti bili, danas više nisu dovoljni za postizanje željenih prodajnih rezultata. Odgovori na potrebe tržišta proizlaze iz sinergije alata, tehnika, metoda, tehnoloških inovacija i njihova konstantnog usavršavanja. Budućnost je već na vratima, zato još danas moramo odgovoriti na izazove koji nas neizbježno očekuju sutra.
Individualnim pristupom do uspješne poslovne strategije
Za uspješnu prodaju nema univerzalnog scenarija. Osobine prodavača razlikuju se jednako kao osobine klijenata. Saznajte kako istaknuti svoje prednosti, ublažiti nedostatke te prepoznati individualne potrebe klijenata. Složite mozaik detalja koji će postati vaša osobna strategija za uspješnu prodaju.
Konferencija je namijenjena menadžerima, voditeljima i direktorima prodaje, voditeljima ključnih kupaca, vlasnicima malih i srednjih tvrtki te poslovnim ljudima na različitim razinama organizacije. Prilagođena je svima koji žele naučiti kako unaprijediti prodaju, povećati učinkovitost prodajnih alata te poboljšati vještine i tehnike prodajnog osoblja. O aktualnostima i budućim trendovima u prodaji informirajte se na panelima, okruglim stolovima i radionicama na kojima će vas ugledni stručnjaci upoznati s uspješnim primjerima iz prakse i primjenjivom teorijom.
Program i predavači
Aktualnosti i buduća predviđanja u tržišnim kretanjima
Mirko Palić, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet
Osobna strategija za uspješnu prodaju
Elvira Mlivić Budeš, Filaks
Kako otkriti prikrivene potrebe klijenta i tako povećati mogućnosti za prodaju?
Inga Lalić, RE-forma grupa
Organizacija uspješnog call centra
Alma Saganić, konzultantica za poslove prodaje i marketinga
Psihologija određivanja cijena obzirom na životni vijek proizvoda i konkurenciju
Andrijana Mušura, Zagrebačka škola ekonomije i managmenta (tbc)
Okrugli stol: Kako poboljšati prodaju? Loyalty program, Social Networks, Mystery Shopping, TV prodaja
Gordana Picek, dm drogerie-markt
Mirko Palić, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet
Anita Marko, Šaptač cipelama
Sanja Gomuzak, Heraklea
Dejan Grbić, Studio Moderna – TV Prodaja
Je li Vaš web-shop spreman za borbu s novom konkurencijom EU?
Okrugli stol: Prodaja na stranim tržištima
Više o konferenciji na http://lider.media/prodaja-konferencija/