Manje je više: PIK-ov kulinarski dvoboj

Mario Valentić, kondicijski trener i promotor zdravog životnog stila te Zlatko Horvat, hrvatski rukometni reprezentativac, hrabro su se suočili na ‘Manje je više’ PIK Kulinarskom dvoboju. Pod budnim okom majstora kuhara Branka Ognjenovića i nutricionistica Karmen Matković Melki i Sanje Ćosić iz Definicije hrane, prihvatili su izazov pripreme delicija od mesnih prerađevina te se nakon neizvjesnih dvadesetak minuta zajedno složili da je manje uistinu više.
PIK-Mario Valentić, Zlatko Horvat i Branko OgnjenovićPIK Vrbovec ovim je kulinarskim spektaklom predstavio novu kampanju ‘Manje je više’, a kojom želi dodatno educirati hrvatsku javnost o zdravstvenim prednostima mesnih proizvoda pod brandom PIK. Naime, brojne objave i napisi u medijima danas postavljaju pitanje: ‘Znamo li što jedemo?’, dok se potrošači logično pitaju jesu li proizvodi koje kupuju pravilan odabir.

Kao poznatim pobornicima zdravog načina života i sportašima, Mariju i Zlatku posebno je važan izbor pravilne prehrane pa su sa zadovoljstvom prihvatili kulinarski izazov s mesnim prerađevinama pod brandom PIK, koje ne sadrže pojačivače okusa, umjetna bojila, gluten ni soju.

‘Polaznici mojih treninga često od mene traže savjete vezano uz pravilnu prehranu. Osobno uvijek biram i tražim meso koje je što čišće, dakle bez dodataka modernog doba pa su proizvodi pod brandom PIK koji ne sadrže pojačivače okusa, umjetna bojila, gluten ni soju proizvodi koje ću svakako preporučiti i drugima’, istaknuo je Mario Valentić.

Zlatko Horvat nakon prihvaćanja bačene rukavice nije krio oduševljenje PIK proizvodima te je rekao: ‘Za svaki moj trening, važno je što i kada jedem. Više manjih ali pravilno raspoređenih obroka ključno je za rad mišića, za uspješnost igre pa se vrlo često zateknem u razmišljanju što jesti i kako pravilno kombinirati? Unos mesnih proizvoda bez suvišnih dodataka pritom je vrlo važan jer je kod nas potreba za punom energijom, a ne praznim kalorijama, zapravo imperativ uspješnosti igre te time i cijelog tima.’

‘Zahvaljujući stalnim ulaganjima, inovativnosti i kontinuiranom praćenju svjetskih trendova, PIK Vrbovec svojim proizvodima pod brendom PIK donosi na stolove potrošača samo 100 posto zadovoljstva, prepoznatljiv okus i vrhunsku kvalitetu’, istakla je prilikom predstavljanja kampanje Tihana Vujčić, direktorica marketinga PIK Vrbovca.

Direktorica razvoja PIK-a, Ines Bertinovec dodala je: ‘Proizvodi pod brandom PIK pripremljeni su od najkvalitetnijih komada mesa, u najsuvremenijim uvjetima prema visokim higijenskim standardima. Ponosni su nosioci markice ‘nula posto’, što konkretno znači da ne sadrže pojačivače okusa, umjetna bojila, gluten ni soju pa naše proizvode možete konzumirati bez straha od alergija i mogućih štetnih utjecaja na vaše zdravlje.’

Da je tome tako potvrdile su i nutricionistice Karmen Matković Melki i Sanja Ćosić koje su se složile da je točna činjenica da je manje zapravo više, jer korištenjem kvalitetnih receptura, znanja tehnologa i biranih sirovina s poznatim porijeklom, mesnim proizvodima doista nisu potrebni drugi sastojci, osim prirodnih začina koji posljedično utječu na postizanje željene boje i okusa.

PIK Vrbovec tržištu nudi cijeli asortiman mesnih prerađevina pod brendom PIK bez pojačivača okusa, bez umjetnih bojila, bez glutena i bez soje, a sve s ciljem da na stol potrošača donese najkvalitetnije proizvode.

PIK


Pročitajte još: Vrbovec: 34. Kaj su jeli naši stari , ABC sir s hrenom i PIK šunka


 

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , ,