Najbolji komunikacijski projekti 2019.

Na prvoj virtualnoj svečanosti dodjele nagrada Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću proglašeni su pobjednici u devet kategorija. Pobjednički komunikacijski projekti predstavljaju najbolje osmišljene i vođene odnose s javnošću prošle godine u Hrvatskoj.

Zbog pandemije koronavirusa 13. izdanje dodjele nagrada Grand PRix HUOJ-a održalo se putem interneta. ‘Virtualnom smo dodjelom nagrada Grand PRix HUOJ-a na svojevrsnoj prekretnici. Iako je ovo 13. dodjela, prva nam je u vremenu koje mnogi nazivaju ‘nova normalnost’. Sada sa sigurnošću možemo zaključiti kako u našoj struci ništa više neće biti isto. Kriza koja ostaje iza nas, podvukla je važnost komunikacije. Bez dobrih odnosa s javnošću ne možemo riješiti probleme u kojima se nalazimo te one koji nas tek čekaju’, kazala je prof. dr. sc. Ana Tkalac Verčič, predsjednica Hrvatske udruge za odnose s javnošću.

Kakve će posljedice aktualna pandemija ostaviti na komunikacijsku industriju, bit će vidljivo na Grand PRixu HUOJ-a iduće godine. ‘Za ovogodišnje nagrade Grand PRix konkuriralo je 40 projekata, od kojih su 22 u devet kategorija ušla u finale. Nagrađene smo izabrali između zaista sjajnih projekata i još jednom smo se uvjerili koliko je kvalitetna hrvatska komunikacijska scena. Uloga Grand PRixa je upravo promicanje vrhunske prakse odnosa s javnošću i važnosti kvalitetne komunikacije, koja je više nego ikad došla do izražaja u ovo izazovno krizno doba. Čestitam nagrađenima i svim finalistima i želim im da i ove godine kreiraju i provedu jednako sjajne projekte’, kazao je doc. dr. sc. Damir Jugo, predsjednik ovogodišnjeg žirija dodjele nagrada Grand PRix HUOJ-a, uoči otkrivanja laureata.

Grand PRix za odnose s javnošću u regionalnoj i lokalnoj samoupravi osvojila je Splitsko-dalmatinska županija koja je u suradnji s tvrtkama Klikeri i Arhidom osmislila i provela kampanju ‘Pomorsko je dobro’. Tom su kampanjom građani i institucije poticani da zajedno sudjeluju u zaštiti pomorskog dobra županije. Iz iste županije krenula je i izvrsna kampanja ‘Nešto zbilja važno – borba za trajektni prijevoz za otočku djecu s teškoćama u razvoju’. Pokrenula ju je i komunikacijski vodila s agencijom CTA komunikacije Udruga roditelja djece s teškoćama u razvoju Brački pupoljci. Zajedno su osvojili Grand PRix za odnose s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijama. Kampanja koja je s oznakom #nestozbiljavazno snažno odjeknula zemljom, dovela je do izmjena zakona kojima je omogućen besplatan trajektni prijevoz za djecu s teškoćama u razvoju sa svih hrvatskih otoka.

Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture i Hrvatske autoceste osvojili su Grand PRix za odnose s javnošću u tijelima državne vlasti. Tu im je nagradu donijela Reforma cestovnog sustava u Republici Hrvatskoj – komunikacijska podrška u transformaciji sustava.

Utočište hrabrih online (UHO), prvu digitalnu platformu za borbu protiv elektroničkog nasilja, pokrenulo je Wiener osiguranje Vienna Insurance Group uz podršku digitalne agencije Degordian i agencije za upravljanje komunikacijama Komunikacijski laboratorij. Sluha za njihov projekt itekako je imao ovogodišnji žiri nagrada HUOJ-a, pa je UHO zaslužilo Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje.

Grand PRix za unutrašnju komunikaciju osvojio je FU*K UP Night u Hrvatskom Telekomu koji je za  njih osmislila agencija 404. Ista agencija potpisuje još jednu kampanju ovjenčanu Grand PRixom. Zakon posao je ’employer branding kampanja’ koju su stvorili za Zagrebačku pivovaru. Ta kampanja pobjednička je u kategoriji odnosa s javnošću za velika trgovačka društva. Zanimljiva je činjenica da su se svi komunikacijski projekti u toj kategoriji bavili brendom poslodavca. Naime, brend poslodavca postaje važan čimbenik u privlačenju i zadržavanju djelatnika. Agencija 404 ponijela je i laskavu titulu najbolje agencije 13. Grand PRixa HUOJ-a. Ta se nagrada dodjeljuje agenciji čiji projekti u završnici izbora Grand PRix prikupe najviše bodova žirija.

Izborni stožer Zorana Milanovića osvojio je Grand PRix HUOJ-a za političku komunikaciju njegovom kampanjom za predsjednika Republike Hrvatske. Grand PRix za komunikaciju događanja osvojili su Alert i Dva srca i kuhača za restoran Pelegrini koji je organizirao Chefs’ Stage – Međunarodni kongres gastronomije i ugostiteljstva. U kategoriji najbolje prilagodbe svjetske kampanje nagradu HUOJ-a dobila je Millenium promocija koja je za EY Hrvatsku radila komunikaciju projekta EY Poduzetnik godine.

Prošli je tjedan objavljeno da je prof. dr. sc. Zoran Tomić, rektor Sveučilišta u Mostaru i autor desetak knjiga o odnosima s javnošću, dobio Grand PRix HUOJ-a za razvoj struke, te da je znanstvenik Korado Korlević Komunikator 2019. godine.

K. R.


Tagged: , , , , , , , , , ,