Njemačka kao turistička destinacija

Regionalni ured Njemačke turističke zajednice organizirao je, uz partnersku potporu Lufthansa grupe, druženje u zagrebačkom restoranu Pri Zvoncu, gdje su predstavljene zanimljivosti vezane uz Njemačku kao turističku destinaciju.
Njemačka turistička zajednicaKampanja ‘Predivan odmor u srcu prirode u Njemačkoj’, njihova je misao vodilja marketinških aktivnosti u ovoj godini. Pozdravni govor održao je njemački veleposlanik Thomas E. Schultze, dok je godišnju temu promocije Njemačke predstavila regionalna PR menadžerica Tijana Đuričić.

Okosnicu tematske kampanje Njemačke čini 16 nacionalnih parkova, 15 UNESCO-vih rezervata biosfere i preko 100 parkova prirode. Njemačka ima 30 sredogorja, 350 otoka i šumskih površina na trećini površine države i široku ponudu avanturističkih aktivnosti u prirodi: na 200.000 km označenih planinarskih staza, uključujući 500 vrhunskih pješačkih staza i preko 100 kvalitetnih staza te biciklističkih ruta ukupne duljine 70.000 km, turisti doista mogu doživjeti ‘predivan odmor u srcu prirode’.

Želite li vidjeti kako njihove krajolike, kulturu i običaje doživljavaju blogeri i korisnici društvenih mreža svakako posjetite ‘social wall’ Njemačke turističke zajednice, a ako vas put odvede upravo putem tih istih krajolika, ne zaboravite podijeliti koju fotografiju i doživljaj, naravno uz neizostavni hashtag #EnjoyGermanNature.

P. R.


Bavarski restoran Maximilian
Tradicionalni šarm Njemačke u bavarskom restoranu Maximilian

1-Erfurt

Turistički djelatnici iz cijelog svijeta u Njemačkoj


1-Weimar-glavni trg

Tagged: , , , , , , , , ,