Održivo i zeleno: Slovenska formula turizma

Slovenska turistična organizacija (STO) te brojni hotelijeri i turistički subjekti u zagrebačkom hotelu Dubrovnik predstavili su aktualnu turističku ponudu kao i planove za daljnji razvoj koji ostaje na trasi održivog i zelenog.Livija Kovač Kostantinovič (STO) i Bernard Šrajner iz slovenskog veleposlanstva izrazili su veliku zahvalnost Andreji Milas (portal Relaxino), organizatorici dolaska slovenskih turističkih subjekata na poslovnu radionicu na kojoj su se, nakon dvije godine, sreli s kolegama iz brojnih hrvatskih turističkih agencija.

Godinu 2020. će i slovenski turistički djelatnici pamtiti kao tešku, ali turistički bonovi ipak su omogućili ostvarivanje pozitivnih rezultata te Slovence, koji su ih maksimalno koristili, motivirali da upoznaju turističke destinacije i istraže ponudu u svojoj državi.

Za nadolazeću ski sezonu vlada veliki interes domaćih i stranih gostiju, a u planovima za novu turističku godinu Slovenci se ponovno intenzivnije okreću gostima iz inozemstva. Hrvatskim gostima će se posebno obraćati u marketinškim kampanjama, budući da su rezultati iz 2019. godine ukazivali na rast interesa za slovenske destinacije, u svim periodima godine, ali i za različite ponude, od ski aranžmana do vikend wellnessa.Dan nakon što su predsjednici Zoran Milanović i Borut Pahor, prilikom otkrivanja bisti Ljudevita Gaja u Ljubljani i Franca Prešerna u Zagrebu, poslali poruke o važnosti prijateljstva između dvije zemlje, organizacija ove radionice kojoj je cilj povezati turističke subjekte, poslala je poruku važnosti poslovne suradnje. Ona je važna i u nastupu prema trećim zemljama, osobito prema dalekim tržištima koja će u trenutku otvorenja ponovno otkrivati ovaj naš mali dio Europe i naše dvije različitostima bogate i poviješću povezane zemlje.

Gastronomija je važan dio slovenske turističke ponude, pa je ove godine osmišljena nova kategorija održivog certificiranja za ugostitelje – Slovenia Green Cuisine. Tu prestižnu oznaku zasad ima samo 30 objekata, a među ugostiteljima za nju vlada veliki interes.

U okviru poslovne radionice predstavile su se vinarije Jeruzalem Ormož i Klet Krško, a uzvanike su ukusnim poprtnikom, tradicionalnim božićnim kruhom, koji se nalazi u registru nematerijalne baštine, počastile gošće iz Posavja, koje čuvaju gastro tradiciju tog slovenskog kraja.Sudionici poslovne radionice bili su: Sava hoteli, Terme Olimia, Thermana Laško, Rimske Terme, Rogaška Slatina, Boutique hotel Atlantida, KŠTM Sevnica, KTRC Radeče, Grad Bled, Alpinia hoteli Bohinj, Hit Alpinea Kranjska gora, Hoteli i casina Hit Nova Gorica, Pohorje Village, Terme i skijalište Cerkno, Terme Snovik, Rogla, Terme Zreče i Postojnska jama. Svi oni izrazili su zadovoljstvo susretom s hrvatskim kolegama i najavili dolazak u Zagreb na tradicionalno okupljanje u prosincu kako bi proslavili kraj još jedne poslovne godine.

A. V. / Foto: Rene Karaman


Tagged: , , , , , , ,