Ožujsko Božićno pivo oslikao muralist Ivan Blažetić Šumski

Zagrebačka pivovara početkom adventa tradicionalno predstavlja novi izgled Ožujsko Božićnog piva čiju etiketu više od 30 godina oslikavaju poznati hrvatski umjetnici.Ove godine je etiketu omiljenog blagdanskog piva osmislio jedan od najpoznatijih domaćih suvremenih umjetnika Ivan Blažetić Šumski – ilustrator, slikar, muralist i kipar.

Šumski ističe da umjetnost povezuje ljude pa je upravo u tome i pronašao inspiraciju. ‘Ovo je priča o jednoj tihoj, snježnoj noći u planinskom selu. Kućice koje svijetle u božićnoj noći predstavljaju zajedništvo i blagostanje. Iako je snježna noć tiha, žive boje i dekoracije dočaravaju božićno slavlje. Motivacija za novu etiketu bio je božićni i obiteljski ugođaj te nazdravljanje s božićnim pivom u krugu obitelji.’

Riječanin s trenutnom adresom u Berlinu autor je brojnih naslovnica za izdavačke kuće elektroničke glazbe, a njegovi prepoznatljivi murali mogu se vidjeti u Berlinu, Zagrebu, Trondheimu i drugim europskim gradovima. Kao ilustrator je radio za neke od najvećih i najpoznatijih svjetskih brendova, a njegove su ilustracije izlagane u galerijama u Londonu i Berlinu. Šumski se tako pridružio nizu poznatih umjetničkih imena koji su oslikali etiketu Božićnog piva: od Ivana Lackovića Croate i Miroslava Šuteja preko Vaska Lipovca, Zlatka Kauzlarića i Matka Trebotića do izvrsnih umjetnika mlađe generacije među kojima su Miron Milić, Zlatan Vehabović, Saša Šekoranja i Tomislav Lončarić Lonac.

Božićno pivo karakteriziraju izraženiji okus i jedinstvena etiketa pa ono može biti i sjajan božićni poklon, a od ovog tjedna je dostupno u trgovinama diljem Hrvatske.

Ožujsko Božićno pivo i njegova etiketa s vremenom su postali prepoznatljivo mjesto hrvatske vizualne kulture. ‘Etikete našeg Božićnog piva su prava mala umjetnička djela na koja smo izuzetno ponosni. Kao uostalom i na dugogodišnju suradnju s velikanima hrvatske umjetnosti. Upravo nam oni pomažu povezati kulturu, tradiciju i blagdane. Ove godine posebno želimo širiti dobre emocije i blagdansko raspoloženje među ljudima jer nam osjećaj zajedništva treba više nego ikad’, istaknula je Diana Jokić, menadžerica korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare.

M. M.


Tagged: , , , , , , , , ,