Projekt Gourmet turizam – GoWine

Vinski turisti domaći i strani, žitelji Bregovite Hrvatske i svi drugi namjernici željni istraživanja vinskih cesta Zagrebačke županije od sada imaju novi alat koji im olakšava pronalaženje i put do omiljenih vinskih destinacija.Kao prva faza projekta Gourmet turizam, koji podrazumijeva usku projektnu suradnju više turističkih zajednica u cilju zajedničkog provođenja aktivnosti usmjerenih razvijanju turističkog proizvoda i promociji destinacije, osmišljen pripadni logotip i napravljena karta vinskih cesta (Symbol – Marko Jovanovac) u nakladi od 5000 primjeraka, zatim web stranica www.gowine.hr (Getim – Goran Kukovačec) i proizvedena aplikacija za interaktivnu virtualnu šetnju (360 Provideo – Otokar Crnalić) kroz vinske ceste.

Web stranica www.gowine.hr i pripadna interaktivna karta na jednom mjestu omogućavaju pregled svih članica triju vinskih cesta s područja Zagrebačke županije, dostupnost njihovih direktnih kontakata, kao i navigaciju do svake od vinarija.Na predstavljanju projekta na etno farmi Mirnovec kod Samobora, Rene Bakalović i Tomislav Špiček osmislili su Zimski kraljevski ručak s tradicionalnim jelima tog kraja, a Saša.Špiranec je izabrao autentična vina.

Marinka Zubčić Mubrin, direktorica TZ grada Sv. Ivan Zelina i koordinatorica projekta, rekla je: ‘Zagreb i Zagrebačka županija čine prostor kroz koji tijekom jedne godine prođe velik broj posjetitelja, poslovnih i turista, a i domicilno stanovništvo za vikend destinaciju često odabire vinske ceste Zagrebačke županije. Stoga smo Martina Paladina, direktorica TZ grada Samobora; Petra Masnec, direktorica TZ grada Jastrebarskog i moja malenkost odlučile proizvesti interaktivni alat koji bi na jednom mjestu omogućio brži pronalazak željene lokacije te objedinjeni i cjeloviti popis destinacija.U prvoj fazi projekta smo se posvetile vinskim cestama naše županije, a u drugoj slijede smještajni i ugostiteljski objekti te seoska domaćinstva. Projektom smo uspostavile podlogu za integrirano upravljanje gourmet turizmom s ciljem stvaranja prepoznatljivog turističkog destinacijskog proizvoda za koji vjerujemo da će biti dobar poticaj konkurentnosti turizma Zagrebačke županije. Smanjivanjem rascjepkanosti informacija i obimnijim pregledom gourmet ponude našeg kraja posjetiteljima olakšavamo odluku, a vinarima i drugim turističkim djelatnostima otvaramo nove poslovne prilike.’

A. S. / Foto: Vinart


Tagged: , , , , , , , , , , , ,