Rovinj: 14. Weekend Media Festival uživo!

U RougeMarin Parku u Zagrebu predstavljeni su program i najzvučnija imena 14. Weekend Media Festivala (WMF) mjesta susreta vodećih medijskih, marketinških i komunikacijskih stručnjaka.Weekend će se održati pod sloganom ‘Živio život’ od 23. do 26. rujna na već tradicionalnom mjestu u staroj Tvornici duhana u Rovinju, uz samu rivu.

‘Nakon godinu dana pauze svi smo jedva dočekali da se ponovno okupimo na 14. izdanju Weekend Media Festivala. Rovinj će opet biti središte dobre komunikacije, druženja i zabave. Posjetiteljima ovogodišnjeg WMF-a pripremili smo iznimno bogat program s nizom atraktivnih i korisnih tema koje povezuju trendove i fenomene u medijima, marketingu i odnosima s javnošću, poduzetništvu, kreativnoj industriji, ali i društvu općenito. Vodili smo računa o interesima naših sudionika, nastojimo kao i prethodnih godina predvidjeti neke trendove i dati smjernice za suočavanje s njima, istovremeno razbijamo i tabue, spajamo nespojivo i obećavamo dobru zabavu’, rekao je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala.

Među brojnim panelima, predavanjima i raspravama, ovogodišnje posebno se ističe nastup filozofa Slavoja Žižeka te predavanje njemačkog psihijatra Manfreda Spitzera, autora bestselera ‘Epidemija pametnih telefona’, ‘Usamljenost’ i ‘Digitalna demencija’, koji na popularan način problematizira utjecaj tehnologije na život suvremenog čovjeka. Veliki interes izazvat će i dolazak Gorana Bogdana, jedne od regionalnih glumačkih zvijezda mlađe generacije.

Weekend je poznat, uz vrhunske rasprave stručnjaka iz raznih područja, i po dobrim tulumima na nekoliko različitih lokacija, koji ni ove godine neće izostati.

‘Weekend Media Festival postao je jedinstven brend među regionalnim događanjima, koji na atraktivan način umrežava stručnjake i profesionalce iz nekoliko različitih profesija koje povezuje tržišno komuniciranje. WMF educira, inspirira, otkriva novosti u branši, pokreće poslove i nameće trendove, pa je postao nezaobilazan medijski, gospodarski i društveni događaj. Njegova tradicija, s jedne strane, a burne promjene u tehnologiji, medijima, društvu i tržištu, kojima svakodnevno svjedočimo – s druge strane, obvezuju nas da budemo korak ispred te, zajedno s našim gostima, pružimo širu sliku, informiramo iz prve ruke te ponudimo konkretna rješenja’, izjavio je Božo Skoko iz Millenium promocije, agencije partnera u organizaciji ovogodišnjeg izdanja festivala.

Ricov i Skoko su dodali kako će se, među ostalim, govoriti i o influencerima, renesansi PR-a, umjetnoj inteligenciji, revoluciji gaminga, ulozi festivala u brendiranju destinacija, komercijalizaciji književnosti, naplati print sadržaja, revoluciji videa, sportu kao reality showu, javnoj diplomaciji, eksploziji serija u regiji, medijskim preferencijama novih generacija, radiju budućnosti i drugim zanimljivim temama.

‘Postoji jedna zaista posebna veza između Weekend Media Festivala i Adrisa. Ponosni smo generalni pokrovitelj i domaćin od prvog izdanja. Dugovječnost i uspjeh WMF-a rezultat je zajedničke vizije, jedinstvenog koncepta i prekrasne lokacije ali i napora koje smo ulagali kroz godine. Festival je rastao, program je kroz godine bio sve bogatiji, teme sve provokativnije… Paralelno, Adris je u posljednjih petnaestak godina u turizam investirao gotovo 10 milijardi kuna i Rovinj preoblikovao u elitnu turističku destinaciju ali i prepoznatljivu event destinaciju. Tome je nemjerljivo pridonio i WMF’, rekla je Kristina Miljavac iz korporativnih komunikacija Adris grupe.

J. G. / Foto: Mario Pavlović


Tagged: , , , , , , , , , , , , , ,