Specijaliteti od boškarina u restoranu Mano

Metro i Agencija za ruralni razvoj Istre (AZRRI) predstavili su proizvode od autohtonog istarskog goveda – boškarina – koje su sada dostupne na području cijele Hrvatske. U pripremi chefa zagrebačkog restorana Mano, Hrvoja Nakića, gosti su upoznali rozbeef od boškarina, bolognes od boškarina uz hrskave rižine palačinke te file boškarina u krepinetu od začinskih trava s tamnim umakom od divljih borovnica.rozbeef-ood-boskarinaSuradnju Metro-a i AZZRI-ja započela je u srpnju kada je Metro njihove proizvode uvrstio u ponudu centara u Puli i Poreču. Od sada kupci iz Splita, Zagreba, Rijeke i Zadra mogu obogatiti svoju ponudu autohtonim istarskim proizvodom, dok putem dostave Metro osigurava dostupnost proizvoda na području gotovo cijele Hrvatske.

‘Ponosni smo što se Metro može pohvaliti s najboljom ponudom proizvoda od boškarina u Hrvatskoj zahvaljujući suradnji s AZRRI-jem i proizvodima od svježeg mesa i prerađevina poput salame od boškarina s tartufima. Metro surađuje s brojnim restoranima i hotelima diljem Hrvatske i naša je obveza kontinuirano proširivati asortiman. Posebno nas raduje kada se radi o hrvatskim dobavljačima kojima nastojimo osigurati pristup što većem broju naših profesionalnih kupaca’, naglasila je Nela Bučević, direktorica ljudskih resursa i korporativnih komunikacija tvrtke Metro Cash &Carry Hrvatska.

hrvoje-nakic-chef_manoSuradnja AZRRI i Metroa omogućila je istarskim proizvođačima mesa i mesnih prerađevina istarskog goveda boškarin okupljenim u agenciji da svoje proizvode po prvi put plasiraju na police međunarodnog trgovačkog lanca.

‘AZRRI putem prodajnih kanala Metroa brže stiže do kupaca i tako im približavamo svoje proizvode. Velika je prednost to što proizvode istarskih proizvođača kroz Metro možemo ponuditi i predstaviti ugostiteljima i restoranima iz cijele Hrvatske što nam je do sada bio veliki logistički izazov’, izjavio je Igor Merlić, direktor Agencije za ruralni razvoj Istre.

Tijekom 2016. godine proizvodi 45 novih hrvatskih dobavljača uvršteni su u prodaju Metroa i danas čine više od 60 posto asortimana. U program robnih marki Metroa uključeno je više od 50 hrvatskih proizvođača čiji se proizvode nalaze na policama veleprodajnih centara Metro Cash & Carryja u 15 zemalja diljem svijeta, od Kine, preko Moldavije, Poljske pa do Njemačke i Francuske.

N. L.


 Marc Carena (Metro), Julieta Valls Noyes i Hrvoje Nakić (Mano)

Američka govedina predstavljena u restoranu Mano


Zebra na tanjuru
Zar i zebre na tanjuru?

Tagged: , , , , , , , , , , ,