U idiličnom blagdanskom okruženju Adventa na Strossu, predstavljeno je 28. izdanje Božićnog piva.
Najtoplije i najšarenije izdanje Božićnog piva do sada djelo je jednog od najboljih predstavnika mlađe generacije hrvatskih slikara, Stipana Tadića. S njime je Zagrebačka pivovara nastavila svoju 28 godina dugu tradiciju građenja vizualnog identiteta Božićnog piva u suradnji s mladim i talentiranim hrvatskim umjetnicima.
Posebnu toplinu u predblagdansko poslijepodne u kojem se nazdravljalo blagdanskom veselju, dobrom društvu i još jednoj odličnoj inačici omiljenog Božićnog piva, unijela je grupa Tonka.

Stipan Tadić, Ivan Šuvar i Vanja Bartolec
‘Iznimno smo ponosni što već 28. godinu zaredom proizvodimo Božićno pivo jedinstvene recepture kako bismo svim pivoljupcima pružili poseban blagdanski doživljaj.
Osim toga, svake se godine brinemo i da Božićno pivo zasja u novom ruhu, pa je tako i ovogodišnja etiketa Božićnog piva nastala iz dugogodišnje suradnje Zagrebačke pivovare i mladih umjetnika’, rekao je Vanja Bartolec, marketing menadžer Zagrebačke pivovare za core brendove.
C. R.