Uspješan prvi hrvatski FMCG Marketing Summit

FMCG Marketing Summit održan u zagrebačkome Plaza Event Centru prvi je hrvatski, a ujedno i 15. FMCG Marketing Summit u regiji. Marketinški tsunami zahvatio je više od 300 posjetitelja, 11 govornika te 30 partnera i prijatelja konferencije koji su svjedočili značajnim promjenama u FMCG sektoru.Prvi hrvatski FMCG Marketing Summit predstavio je mnoge zanimljive teme i predavače, među kojima su keynote speakeri Matthew Brown (retail futurologist) i dr. Nicolas Kfuri (global branding and strategy trainer and consultant), koji su govorili o globalnim potrošačkim trendovima i budućnosti trgovine.

‘Današnje vrijeme zahtijeva izvrsnost i specijaliziranost. Otud i ideja za ovaj summit – temama i govornicima usko smo se usmjerili na FMCG sektor te se tako izdvojili u moru drugih marketinških konferencija. Okupili smo FMCG marketinšku elitu, a to je jasna poruka da je ovo što smo napravili potrebno tržištu’, izjavila je Jelena Domović, urednica časopisa InStore.

Dr. Nicolas Kfuri

FMCG sektor zaista je specifičan kad je riječ o marketinškim alatima i online tehnikama koje treba savladati i implementirati u svakodnevno poslovanje. Oduševljenje konferencijom nisu krili niti brojni sudionici koji su s velikom pažnjom slušali govornike, ali i svojim pitanjima i iskrenim interesom sudjelovali u konstruktivnim raspravama.

Ovaj summit ujedno je i 30. FMCG konferencija u organizaciji časopisa InStore u BiH, Srbiji i Makedoniji, a regionalnost, kao i u svim ostalim projektima koje ova vrijedna ekipa stvara, dolazi do izražaja.

‘Želja nam je da s ovog događaja svi sudionici ponesu znanja koja će im pomoći u daljnjem poslovanju, kako bi iskoristili sve svoje potencijale, ali i potencijale FMCG sektora. Nadam se da smo u tome i uspjeli, izjavio je Aljoša Parotat’, direktor časopisa InStore.

B. B.


Tagged: , , , , , , , , , , , , , ,