Via Kino: Braća Blues u Velikoj Gorici

U središnjem velikogoričkom parku besplatno se gledalo ‘Braća Blues’ uz Brigljević gin, kestene, burgere i turopoljske tartufe. Bila je to prava hedonistička nedjelja predzadnjeg događanja u sklopu projekta Via Kino.Događaj Via Kino ovoga je puta spojio film, gin i gastronomiju. Poznati filmski klasik iz 1980. godine ‘The Blues Brothers’ na filmsko su platno doveli organizatori Turistička zajednica Zagrebačke županije u suradnji s Motovun film festivalom. Via Kino spojilo je kulturu i gastronomiju u Velikoj Gorici, najvećem gradu Zagrebačke županije.

Filmsku večer obogatio je pravi uvid u to kako izgleda lov na tartufe. Kušao se autohtoni gin s potpisom boutique destilerije Brigljević, a cijelo događanje obogatio je food truck specijaliteta Marina Medaka, pečeni kesteni iz Turopolja.

‘Od 2015. proizvodimo prvi hrvatski craft gin pod imenom Flying Cat’, naglasio je vlasnik destilerije Miljenko Brigljević. Njegova destilerija je tradicijski obiteljski posao kojim se bave od 2002. godine, a za svoje proizvode su višestruko nagrađivani kako za kvalitetu tako i za dizajn bova i etiketa. U svom radu objedinjuju kulturnu, povijesnu i gastronomsku baštinu. ‘U našoj destileriji redovno održavamo gin radionice i specijalizirane tastinge uz prethodnu najavu na kojima možete saznati gdje, kad i kako je nastao gin, koji stilovi gina postoje, što je to craft gin i kako se on proizvodi danas.’Turistička zajednica Zagrebačke županije poziva da otkrijete destinacijsku kampanju kroz projekt Via Vino. Vinarije Zagrebačke županije zovu vas na uživanje u dolasku jeseni, vinu, hrani, filmu, umjetnosti i glazbi. Zato krenite Via Vino.

Manifestacija traje do 15. studenog, a na jednom mjestu po prvi puta okuplja vinske, gastronomske i kulturne sadržaje širom Zagrebačke županije. Vinarije u okolici Zagreba u tom će razdoblju širom otvoriti svoja vrata, uz niz kvalitetnih dodatnih sadržaja poput projekcije filma u vinogradu, koncerata te izložbi okruženima već većini poznatim ljepotama samoborskog, plešivičkog, zelinskog i moslavačkog krajolika.

‘Ključno je za naglasiti kako se ne radi o jednodnevnoj manifestaciji – nego o četiri vikenda kroz mjesec dana, dakle cjelomjesečnoj kampanji, uz puno raznolikih kvalitetnih događanja, a sve se vrti oko vinara Zagrebačke županije, tj. promociji vinske ceste zagrebačkog zelenog prstena. Jedan od ciljeva TZ Zagrebačke županije je pozicionirati zagrebački zeleni prsten prema Zagrebu kao idealnu vikend destinaciju, a upravo ovakvim kvalitetnim i zaokruženim događanjima stvara se motiv dolaska’, istaknula je Ivana Alilović, direktorica Turističke zajednice Zagrebačke županije, te dodala kako ovi događanjima kreiraju novi turistički proizvod. ‘Nakon spajanja enogastronomije s glazbom i filmom, kroz ove divne vikend priče uskoro spajamo izložbe i vino.’

V. K. / Foto: TZ ZŽ


Tagged: , , , , , , , , ,