VinMarKon konferencija: O marketingu i vinskom turizmu

‘Vrijeme u kojem je na vinskom tržištu bilo moguće egzistirati bez osnovnih marketinških znanja i alata odavno je iza nas. Ako i dalje smatrate da je za tržišni uspjeh dovoljno imati (samo) dobar proizvod – ovo nije konferencija za vas!No, ako ste svjesni da je marketing sastavni dio vašeg (budućeg) uspjeha – dobrodošli ste nam se pridružiti’, riječi su kojima su organizatori druge po redu konferencije o vinskom marketingu – VinMarKon2022 – uputili vinarima i vinskim profesionalcima uz poziv na sudjelovanje.

VinMarKon 2022 održat će se 3. ožujka u zagrebačkom hotelu International, a očekuje se da će okupiti preko 80 sudionika – prvenstveno vinara, vinskih profesionalaca i sommeliera. Ovogodišnji novitet je sudjelovanje delegacija vinara iz susjednih zemalja, a već postoje i naznake kako bi konferencija mogla uskoro poprimiti regionalni karakter.

Ovogodišnja krovna tema VinMarKona je vinski turizam, a konferencija je sastavljena od uvodne panel diskusije te niza predavanja, koji prate problematiku vinskog turizma na nacionalnoj, regionalnoj i individualnoj razini.

‘Izazovnu 2022. godinu koja je pred nama odlučili smo posvetiti temi vinskog turizma. Vinarstvo i turizam snažno su i neodvojivo povezani u svakoj vinskoj zemlji, a naročito u Hrvatskoj u čijem gospodarstvu turizam čini preko 20% BDP-a. Hrvatska, kao i cijela regija, svjedoče uzlaznom trendu razvoja vinarstva i vinskog turizma koji – logično – rezultiraju sve zahtjevnijim potrošačima i snažnom konkurencijom’, pojasnila je Irena Lučić, organizatorica konferencije.

Predavanja su interaktivna i dinamična, a teme prezentiraju govornici s bogatim iskustvom u navedenom području. Na popisu imena koja će svoja znanja i iskustvo prenijeti sudionicima nalaze se lica već otprije poznata vinskom svijetu, poput Žarka Stilina, voditelja udruge Vina Kvarnera; Ivane Alilović, direktorice Turističke zajednice Zagrebačke županije; vinskog blogera i vinopije Nenada Trifunovića; vlasnika hotela Boškinac, Borisa Šuljića, ali i brojni drugi predavači, redom eksperti u svojim područjima poslovanja. ‘Umjesto teorije, fokusirani smo na prijenos postojećih iskustava, dobre prakse i korisnih primjera koji su u potpunosti primjenjivi u poslovnoj stvarnosti’, poručuju iz organizacije. Prilika je to za edukaciju, konstruktivnu diskusiju, razmjenu ideja i networking.

Važnost konferencije prepoznale su brojne turističke zajednice, koje su vinarima – sudionicima konferencije – izašle u susret sufinanciranjem troška sudioničke kotizacije. Organizatori konferencije su diWine, tvrtka specijalizirana za organizaciju vinskih događanja i udruga Vinoljupci. Prijave za sudjelovanje moguće su do 25. veljače putem ovog linka. Sve informacije o konferenciji, sufinanciranju i programu potražite na webu ili na facebook stranici.

Pogledajte i snimku panel diskusije VinMarKona 2020 na temu ‘Strategija vinskog marketinga u Hrvatskoj’ 

V. L. / Foto: Julio Frangen


Tagged: , , , , , , , , , , ,