Vinoljupci: Kušanje Istre u Zagrebu

U restoranu Klub književnika u Zagrebu u četvrtak, 28. ožujka održat će se vinska kušaonica ‘Istra u Zagrebu’ kojom će se, u organizaciji udruge Vinoljupci, posjetiteljima predstaviti sedam istarskih vinarija. Manifestacija započinje u 18 sati, a osim u biranim vinima posjetitelji će moći uživati u slasnim zalogajima i živoj glazbi.‘Istarska vina uvijek predstavljaju pravu poslasticu za vinoljupce. Stoga očekujemo da će nam se u četvrtak u Klubu književnika pridružiti velik broj ljubitelja vina kako bi zajedno s nama uživali u dobroj kapljici i izvrsnoj atmosferi’, izjavila je Irena Lučić, voditeljica projekta Vinoljupci.

Na kušaonici će se predstaviti sedam istarskih vinarija – Damjanić, Zigante, Trapan, Deklić, Anđelini, Ravalico i Laguna. Glavne zvijezde večeri ponovo su hrvatske autohtone sorte – malvazije i terani, ali među predstavljenim vinima mogu se pronaći i neke vrlo zanimljive kupaže, kao i osvježavajući pjenušci.

Osim prilike za degustaciju vina po popularnim cijenama, posjetitelji će imati priliku upoznati vinare, saznati više o izloženim vinskim etiketama te uživati u ukusnim zalogajima i živoj glazbenoj kulisi dueta RetroBoys.

Udruga Vinoljupci aktivno djeluje od 2014.godine na promicanju vinske kulture i turizma. Do sada je organizirala sedam open-air vinskih festivala, te brojna manja vinska događanja i susrete s ciljem kreiranja vinskog identiteta Zagreba te promicanja vinske kulture na neformalan i zabavan način.

Večernja vinska druženja koncipirana su tako da fokus stavljaju na jednu vinsku regiju ili podregiju. Na kušaonici se predstavlja do deset vinarija, čime se svakom pojedinom izlagaču osigurava dovoljno prostora za uspostavljanje kontakta s potrošačima i za kvalitetno predstavljanje nekoliko vinskih etiketa.

Regionalni fokus važan je i zbog svoje snažne edukativne komponente. Naime, upoznavanjem vina i vinara jedne specifične vinske regije posjetitelji automatski usvajaju znanja o autohtonim i domicilnim sortama, načinu i stilu proizvodnje vina, značajkama terroira te su mentalno u mogućnosti ‘smjestiti’ vina i vinare na vinsku kartu Hrvatske.

Ulaganje u edukaciju potrošača od neupitne je važnosti za uspjeh na relativno malom vinskom tržištu kao što je Hrvatska. Dosadašnje iskustvo pokazuje kako posjetitelji naših vinskih kušaonica, ohrabreni opuštenim pristupom u kojem se od njih ne očekuje prethodno vinsko predznanje, u vrlo kratkom roku postaju pravi mali ambasadori vina i vinske kulture.

V. L.


Tagged: , , , , , , ,