Višeglasja: Izložba Saše Šekoranje u MUO

MUO-Miroslav Gašparović, Arijana Koprčina, Vesna Ledić i Saša ŠekoranjaU Zagrebu je, u Muzeju za umjetnost i obrt, svečano otvorena izložba akademskog slikara, cvjećara, fotografa i scenografa Saše Šekoranje pod nazivom ‘Višeglasja’. U svečano otvorenje izložbe uveli su nas ravnatelj muzeja Miroslav Gašparović, Vesna Ledić (pomoćnica ravnatelja), Arijana Koprčina (kustosica izložbe) i Saša Šekoranja, a izložbu je otvorila Vesna Kusin (zamjenica gradonačelnika).

Izložba je otvorena do 26. siječnja 2014.

Saša Šekoranja / Višeglasja

Radi se o samostalnoj autorskoj izložbi koja će obuhvatiti instalacije u njegovom omiljenom nekonvencionalnom mediju izražavanja – u oblikovanju cvijećem i biljem upotpunjenom autorskim intervencijama te osmišljenim u prostorima imaginarnih muzejskih izloga.

Saša Šekoranja - VišeglasjaIako je riječ o autoru koji svoj umjetnički izraz pronalazi u nizu medija, od temeljnog slikarstva i crteža do scenografija i postava izložbi, ovom prilikom Saša Šekoranja će se ograničiti na crteže i instalacije izvedene u prolaznom, organskom materijalu, izazovnom i ujedno neuobičajenom u suvremenoj umjetničkoj praksi. Izložba je posvećena slavljenju cvijeća, rad s biljem nadovezuje se na crteže i slike, čime nastaju upečatljive prostorne kompozicije inspirirane ljubavlju i bliskošću. No autorsko polazište leži i u ciklusu organskog, u razvoju, propadanju i prolaznosti bilja, iskazano stalnim vraćanjem motivima herbarija i staklenika kao trajnih tema.

Saša Šekoranja svojim instalacijama cvijećem i biljem otvara nove aspekte oblikovanja vegetabilnim medijem, stavljajući ga autorskom interpretacijom u kontekst suvremene umjetničke produkcije u kojoj bilje postaje sve češćim medijem izražavanja. Time se zatvara ciklus od obrta do umjetnosti; koncept započet izlaganjem u izlogu Sašine cvjećarnice-galerije prenesen je u veliko mjerilo muzejskog okvira maštovitim instalacijama s elementima iz prirode, posvećenima ljubavi prema cvijeću, bilju i igri stvaranja.

P. R.

.

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , ,