Žene i vino: WOW-ice se udružile s hrvatskim Englezom

U prvom zagrebačkom coworking prostoru HUB385, u baru Inkubator, medijima i prijateljima predstavljen je redizajnirani website udruge WOW.Nakon sedam godina postojanja, www.womenonwine.com.hr , koji se do sada bavio ponajprije aktivnostima udruge, otvorio je na svojim stranicama mogućnost oglašavanja a dizajn ovog popularnog weba potpisuje mala ali propulzivna tvrtka Svi na web.

‘Autentične smo i pišemo o onome čime se i bavimo, vinskim izletima, druženjima, vinskim promocijama i edukacijama’, rekla je novinarka, osnivačica i predsjednica udruge Žene i vino (WOW) Sanja Muzaferija. ‘Iskrene smo, pa nam vjeruju i prenosimo svoju emociju prema vinu i na svoju stranicu. Ponekad mi se čini da u Hrvatskoj mnogo ljudi amaterski radi, ali zna vrlo profesionalno naplatiti svoj rad. Mi u udruzi sve što radimo – radimo sa strašću i sve više znanja te profesionalno: promoviramo vinarke i vinare, organiziramo evente za svoje članice i medije, turistička vinska putovanja i izlete te web – a amaterski se odnosimo prema naplatama.

Sanja Muzaferija i Paul Bradbury

Sada je sazrelo vrijeme da se to promijeni, osobito zbog toga što je danas digitalni marketing i native marketing u eksponencijalnom rastu. I to naročito kod nišnih tržišta, što naše sasvim sigurno jest. Web nam je dugo vremena služio da bismo objavile svoje aktivnosti kojih je toliko mnogo da je on sam, kao takav, ostajao pomalo po strani. S obzirom na moj profesionalni novinarski background, kao i reputaciju koju smo stekle organizacijom WOW nagrada i festivalom Pink Day – odlučile smo i web učiniti profesionalnim. Imamo WOW FB stranicu, Pink Day FB stranicu, WOW simpatizerke FB grupu,WOW i Pink Day Instagram profile – ali na društvenim mrežama se ne vodi biznis. Jedne su u usponu, druge u padu; dobro se njima služiti, no internet, dakle web – ostaju’, naglasila je Muzaferija.

WOW (Women on Wine), Žene i vino – udruga je osnovana 2011. U Zagrebu. Danas broji blizu 200 članica u cijeloj Hrvatskoj, a ima ogranke u Splitu i Rijeci. WOW-ice su izrazito aktivno angažirane na području kulture stola. Promoviraju sva vina, umjereno uživanje u dobrim vinima i – osobito – žensku snagu u vinu. Samostalno su organizirale preko 150 događanja u osam godina – koji uključuju edukacije, putovanja, evente, promocije, večere, humanitarne akcije i – svoju nagradu WOW Awards koju svake godine dodjeljuju u pet kategorija.

Redizajnirani web predstavili su koordinatorica weba za WOW, Alis Marić i Davor Debrecin iz Svi na Web, uz novu WOW članicu Lanu Bukvić, koja će preuzeti dio dužnosti oko weba i društvenih mreža udruge. Alis Marić je autorica koncepta ‘Čitaj knjigu’, blogerica i influencerica koju na društvenim mrežama prati pola milijuna followera što nije nevažno, jer sinergijski učinak s njom i ‘Čitaj knjigu’ ovu suradnju podiže na novu potenciju. ‘Iako sam prepoznata kao Čitaj knjigu, ja sam još prije bila i uvijek ostala WOW-ica’, rekla je Marić.

Total Croatia News rangiran je među top 100.000 websitea na svijetu. Mjesečno ima 1.250.000 posjeta i 608.000 unique posjeta. U srpnju 2018. prema Google Analyticsu bio je ‘googlan’ više od pola milijuna puta.

Zvijezda večeri bio je osnivač i prvi čovjek portala Total Croatia News – koji u svom portfelju ima specijalizirani website Total Croatia Wine, Paul Bradbury. Kako već četiri godine surađuje sa Sanjom Muzaferijom, svidjela mu se njezina ideja o zajedničkom nastupu prema publici i potencijalnim oglašivačima. ‘Mislim da sa Sanjom i njezinim timom možemo doprijeti do ciljane publike i ponuditi zajedničko oglašavanje po pristupačnim cijenama. U Hrvatskoj imate predivna vina, ali se o njima premalo zna u inozemstvu, a kako je Total Croatia News najpoznatiji i najveći news, turistički i lifestyle portal o Hrvatskoj na engleskom jeziku – budućnost mi se čini svijetla, ili da – zbog Pink Daya kažem – ružičasta – rekao je Paul – simpatično ispričavši i priču o svojem životu u Hrvatskoj, prvo na Hvaru a sada u Varaždinu. Impresivne brojke i ugled ovog portala svakako će pomoći da redizajnirani WOW website doživi svoju komercijalnu renesansu.

Na promociji su predstavljeni i domaćini: vlasnik Inkubator bara Goran Vručinić i chef Zoran Gajić, a pila su se vina Kolar, Perak, Kolarić, Agris i Iločki podrumi.

S. M.


Tagged: , , , , , , , , , , ,