14. Weekend Media Festival nadmašio očekivanja

Najveća regionalna konferencija, Weekend Media Festival, ove je godine ponovno oživjela prostore stare Tvornice duhana u Rovinju i pod sloganom ‘Živio život’ slavila život i zajedništvo.Riječ je o regionalnom događaju koji na jednom mjestu okuplja brojne stručnjake iz svijeta medija i komunikacija te donosi najnovije trendove, znanja i uspješne prakse iz industrije.

‘Festival je ove godine nadmašio sva očekivanja! Koja je naša tajna? Tajna je u odličnom programu, zanimljivim predavačima i neformalnom druženju u ugodnom ambijentu. Svi se kod nas osjećaju dobro i nadahnuto, a naravno, dogovore se i neki poslovi. To je idealna kombinacija – spoj rujanskog produženog vikenda i inspirativna druženja s kolegama iz cijele regije’, izjavio je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala, nakon zatvaranja još jednog najboljeg Weekenda u godini, koji je ponovno obilježio cijeli niz inspirativnih predavanja i govornika.

Koliko smo ovisni o pametnim telefonima?
Izvrstan odgovor na ovo pitanje dao je međunarodno priznati njemački psiholog prof. Manfred Spitzer koji j održao predavanje ‘Epidemija pametnih telefona: Prijetnja zdravlju, obrazovanju i društvu’. Istaknuo je da ponekad nismo svjesni negativnog utjecaja koji pametni telefoni mogu imati na naš život i zdravlje te je objasnio kako pretjerano korištenje pametnih telefona može otežati naše razmišljanje i narušiti kreativnost, dok zbog određenih sadržaja koje pregledavamo može izazvati osjećaje depresije, frustracije i ljutnje.

Važnost brendiranja država
Sudionici su imali priliku uživati i u predavanju Bože Skoke, stručnjaka za nacionalno brendiranje i člana uprave Millenium promocije, agencije za tržišno komuniciranje. Na predavanju pod nazivom ‘Države kao komunikatori: od danskog hyggea do korejskog BTS-a’ podijelio je brojna znanja i iskustva, a uoči izlaska svoje nove knjige ‘Strateško komuniciranje država’ prisutne je inspirirao pričom o tome kako je Južna Koreja postala in, a SAD out.

Cyber rat između istine i laži
Cjepivo kao prikriveni čip za 5G mrežu, zemlja koja je ravna ploča ili ptice ‘dronovi’, samo su neke od brojnih teorija o kojima se raspravljalo u razgovoru One-on-One pod nazivom ‘Teorije zavjere 21. stoljeća: cyber rat između istine i laži’. Ulogu moderatora preuzeo je Neven Kepeski, direktor Media Bara, dok je zvijezda panela bio Velimir Grgić novinar, scenarist, redatelj, producent i autor knjige ‘Teorije zavjere 21. stoljeća’ koji je upozorio kako nijednu informaciju, dok čitamo vijesti ili pregledavamo sadržaj na društvenim mrežama, ne smijemo uzimati ‘zdravo za gotovo’.

Aktivirajmo promjene!
Panel ‘Aktivirajmo promjene!’ okupio je aktivistice iz regije, a to su: Jelena Veljača iz udruge Spasi me; Sandra Benčić, predsjednica kluba Zeleno lijevi blok u Hrvatskom saboru; Vesna Blašković iz udruge SOS Zagreb i Asja Krsmanović, jedna od osnivačica facebook stranice ‘Nisam tražila’, uz moderatoricu Nevenu Rendeli, direktoricu Prime time komunikacija, koja se idealno uklopila u ovaj krug moćnih žena. Inspirativnim pričama dočarale su značajnost društvenih promjena uz zaključak da su najveći neprijatelj aktivizmu dezinformacije, nedostatak odgovornosti i partikularni interesi određene grupe o slobodi govora. 

Eventi budućnosti
O budućnosti evenata raspravljalo se na panelu ‘Eventi budućnosti – je li druženju uživo došao kraj?’ na kojem su sudjelovali Berislav Marszalek, direktor i osnivač regionalne event platforme Entrio.hr te Boris Kovaček, izvršni direktor i producent Weekend Media Festivala. Uz izazovno iskustvo organizacije ovogodišnjeg Weekenda, publici su približili virtualne i hibridne evente kao idealna rješenja na pandemiju koja je u jednom trenutku u potpunosti zabranila održavanje festivala i događaja uživo.

Home office revolucija
‘Što te ne ubije to te ojača – poslovanje u izazovnim vremenima’ naziv je panela u kojem su Hrvoje Josip Balen, član uprave Algebre; Ante Grbeša, direktor FlixBus CEE South regije; Boris Vujčić, guverner Hrvatske narodne banke i Tomislav Rosandić, direktor Dalekovoda, istaknuli da je takozvani ‘home office’ obrazac poslovanja, koji je i prije bio prisutan, sada označio revoluciju u profesionalnom uzdizanju. Produktivnost i zadržavanje talenata bili su glavni zadatak poslovnih lidera, a sada ih očekuju izazovi prilagodbe novim poslovnim modelima.

Moramo ulagati u mlade!
Na One-on-One panelu ‘Narod koji ima takvu omladinu…!’ pitanja na temu utjecaja politike na perspektivnu mladež postavljao je Damir Jugo, dekan Edward Bernays University Collegea, a na njih je odgovarao Boris Jokić, ravnatelj Instituta za društvena istraživanja u Zagrebu. Analizirali su i rezultate istraživanja, prema kojima gotovo 50 posto mladih ima jasan plan i želju napustiti državu te da treba više pažnje posvetiti ovoj osjetljivoj skupini ljudi koja će tek stasati u zagovornike i realizatore pozitivnih promjena u našem okruženju.

J. G.


Tagged: , , , , , , ,