Karlovac od 29. kolovoza do 2. rujna ponovo postaje središte dobre zabave – održavaju se 38. Dani piva, najdugovječnija pivska manifestacija u Hrvatskoj.
Posjetitelje kroz pet dana očekuju vrhunski koncerti, međunarodni pivski brendovi, radionice, kvizovi i bogata gastronomska ponuda.
Heineken Hrvatska i Grad Karlovac predstavili su program u kojem se ističe popularna pivska fontana s besplatnim Karlovačkim pivom, koje će teći besplatno dva sata, prvog i posljednjeg dana festivala. Tu su i izložba ‘Peta rijeka Karlovca’ u Aquatici te ‘Svijet piva’ s ekskluzivnim brendovima poput Laško Zlatorog Dark, Desperados Tropical, Birra Moretti i mnogih drugih.
Otvorenje u petak, 29. kolovoza donosi čak četiri koncerta – Psihomodo pop, Vannu, Pekija i Neki to vole vruće – uz DJ nastupe i voditeljicu programa Antoniju Blaće. Sljedećih dana na pozornicama će nastupiti Vatra, Baby Lasagna, Neno Belan & Fiumens, Kojoti, Klapa Intrade, Plavi orkestar…
Uz glazbu, posjetitelje očekuje bogata gastro ponuda: specijaliteti pivske kuhinje, veliki pereci kao zaštitni znak Dana piva te ugostiteljski šator s 300 sjedećih mjesta i lounge zona. U ponudi su Karlovačko pivo, druga piva iz portfelja Heinekena te craft piva Pivovare Medvedgrad i Saperlot. Pola litre Karlovačkog svijetlog piva bit će 2,5 eura.
Manifestacija donosi i niz popratnih sadržaja: Dan otvorenih vrata pivovare, Mala pivska akademija, stolnonogometni turnir, Pivsku potragu po Zvijezdi, filmsko-glazbeni kviz u kinu Edison, foto-kutke i zabavni park za najmlađe.
Organizatori su osigurali besplatna parkirališta i autobusne linije, a vikendom i posebnu željezničku liniju iz Zagreba po simboličnoj cijeni od 1,50 eura. Uz to, pivo se poslužuje u recikliranim čašama, a posjetitelji mogu deset prikupljenih čaša zamijeniti za jedno Karlovačko pivo.
‘Skoro četiri desetljeća tradicije potvrđuju da su Karlovac i Karlovačko pivo nerazdvojivi. Pozivamo sve da okupe svoju ekipu i uživaju u glazbi, hrani, pivu i sjajnoj atmosferi grada na četiri rijeke’, poručili su organizatori.
M. T. / Foto: FAMA