5. FMCG Retail Summit: Promjene u brzorastućem sektoru

Ovogodišnja konferencija u Zagrebu ujedno je 22. FMCG Retail Summit u regiji. Kad se zbroje sve FMCG konferencije koje InStore magazin organizira u Sloveniji, BiH, Srbiji i Makedoniji dolazi se do lijepih brojki od čak 47 konferencija, 18.100 posjetitelja, 602 sponzora i 380 govornika.Peti po redu FMCG Retail Summit Zagreb održan je u Plaza Event Centru. InStore magazin i ove godine okupio je više od 450 posjetitelja koji predstavljaju crème de la crème FMCG industrije. Konferencija je sudionicima ponudila analizu stanja i potencijala domaćeg i regionalnog trgovačkog sektora, kao i analizu dolazećih trendova iz središnje Europe te pregled modela poslovanja na globalnoj razini.

‘Iza nas je još jedan uspješan FMCG dan! Izborom vrhunskih predavača, kvalitetnim temama i suradnjom s ključnim partnerima iz sektora pokazali smo kako smo zaista spona između proizvođača, distributera i trgovaca. FMCG Retail Summit nagovijestio je što nas sve čeka u narednom, izazovnom razdoblju. Naši govornici se slažu – promjena je jedina konstanta te je važno biti svakodnevno agilan kako bi se ostvarila konkurentska prednost i osigurao održivi rast’, izjavila je Jelena Domović, urednica, InStore magazina.

U proteklih se nekoliko godina promijenio pristup u pogledu potrošača i prodajnih mjesta, a sve je osjetniji utjecaj globalnih trendova. Zaključak je konferencije kako promjene koje dolaze neće biti prirodne i spontane, već će zahtijevati nove liderske vještine ključnih ljudi i njihovih timova, kako u pojedinačnim kompanijama tako i na razini država. Samo oni koji na vrijeme prepoznaju prilike i rizike i u skladu s tim poduzmu korake u pravom smjeru, mogu računati na opstanak na sve zahtjevnijem tržištu.

FMCG Retail Summit tako je predstavio mnoge zanimljive teme i govornike među kojima su bili Zvonko Popović, vlasnik, Kanaan d.o.o.; Hrvoje Čeović, direktor prodaje za Srednju Europu, P&G; Natalija Verbič, Customer Marketing Manager Balkan West, Mars Inc.; Stjepan Roglić, dopredsjednik Nadzornog odbora, Orbico grupa; Ray Gaul, Senior Vice President Retail Insights, Kantar te Jean-Jacques Vandenheede, futurolog i stručnjak za retail trendove.

‘Sudeći prema dojmovima naših govornika, posjetitelja i partnera i ove smo godine podignuli ljestvicu organizacije FMCG Retail Summita. Mogu reći kako smo zaista ponosni što smo već petu godinu centralno mjesto za okupljanje predvodnika sektora robe široke potrošnje. Svim sudionicima ponudili smo široku paletu teorijskih i praktičnih znanja te ih inspirirali za nošenje sa svakodnevnim poslovnim izazovima. Vidimo se sljedeće godine’, izjavio je Aljoša Parotat, direktor, InStore magazina.

InStore magazin jedini je regionalni mjesečni magazin u sektoru robe široke potrošnje. Magazin izlazi u Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Srbiji i Makedoniji te zapošljava 45 ljudi diljem pet zemalja. InStore magazin distribuira se besplatno organizacijama FMCG sektora, a pokriva cjelokupnu industriju od organizirane i tradicionalne trgovine, preko proizvođača, distributera i logistike, do ostalih pratećih djelatnosti.

B. B.


Tagged: , , , , , , , , , , , ,