Brkati MOškarci podržali istraživanje raka prostate

Ivan Šarić, Daniel Bilić i Baby Dooks preuzeli su uloge blagajnika u prodavaonici dm-a u zagrebačkom City Centeru one West kako bi, uz pomoć kupaca prikupili sredstva za istraživanje raka prostate. Tijekom sat vremena rada na blagajni dm-a prikupili su 14.000 kuna koje će dm donirati Institutu Ruđer Bošković za istraživanje raka prostate.

daniel-bilic-ivan-saric-i-baby-dooks‘Ovim projektom istraživat ćemo mehanizme koji mogu dovesti do uništavanja stanica raka s dva različita aspekta. Jedan su signalni putovi koji stanicama raka prostate omogućuju da preživljavaju, održavaju rast i šire se. Drugi aspekt su mutacije u genima koje mogu biti dobri pokazatelji pri izboru novih terapija kojima se efikasnije može zaustaviti napredak tumora i bolje izlječenje’, pojasnila je dr. sc. Sonja Levanat, voditeljica Laboratorija za nasljedni rak, Zavod za molekularnu medicinu Instituta Ruđer Bošković.

Pokret Movember potaknula je 2003. godine australska nevladina organizacija Movember Foundation. Otad se Movember prometnuo u globalni pokret, a dm mjesec muškaraca obilježava kampanjom MOškarac kojom potiče muškarce na bolju brigu o sebi.

‘U ime dm-a zahvaljujem svima koji su kupovinom podržali kampanju MOškarac i dm-u omogućili da podrži projekt Instituta Ruđer Bošković u potrazi za novim otkrićima koja će unaprijediti liječenje raka prostate’, izjavila je Gordana Picek, članica Uprave dm-a.

Tijekom cijelog studenog kupci dm-a mogu pokazati kako znaju da pravi MOškarac brine o sebi jednako kao što brine o drugima uz majicu podrške s pokretu Movember. Pri kupnji bilo koja tri proizvoda za mušku njegu, dm daruje brkatu majicu s natpisom MOškarac koju ovog Movemebra, uz brkove, nose i Ivan Šarić, Baby Dooks i Daniel Bilić.

N. L.

Tagged: , , , , , , , , , , , ,