Privilegij je biti svjedok uzbudljivih vremena. I to s fotoaparatom u ruci. Takva je priča Zorana Trbovića, istaknutog fotografa iz Beograda, koji je fotografirao najznačajnije rock grupe i pjevače, pisce, glumce, umjetnike, političare.
Majstorski je hvatao pokrete, izraze lica, radost, ali i melankoliju. Novinar i glazbeni kritičar Petar Janjatović opisao je Trbovićevo fotografiranje na unikatan način.
‘On slika kao što igra šah: promišljeno, smireno, strastveno, znajući poteze unaprijed. Osamdesetih smo zajedno radili u listu Rock i znao sam, kad idemo na zadatak, ne moram brinuti. Pouzdan i maštovit, slikao je najveće zvijezde, ali i grupe u nastajanju. Njemu je bitna kompozicija. Kao da je fotografija pjesma’
Izložba pod nazivom ‘Crno-bijela filozofija’ sastoji se on niza suptilnih trenutaka prenesenih u skladne kompozicije. Kroz Zoranov objektiv sjećanja postaju prošlost, vodiči kroz emocije koje su obilježile subjekta njegovih fotografija, tako ih je opisao Dragan Dužević, doc. art. s Umjetničke akademije Split.
Otvorenju izložbe prisustvovala su i poznata lica hrvatske rock scene među kojima su se našli Boris Leiner, fotograf Milislav Mio Vesović, scenograf i dizajner Nikola Vincelj Jinks. ‘Crno-bijela filozofija’ prodajna je izložba koju možete pogledati u zagrebačkom Muzeju novog vala sve do kraja lipnja.
A. K. / foto: Jovica Drobnjak