Članovi Uprave dm-a predstavili su u zagrebačkom Matisu rezultate poslovne godine 2020./2021. u kojoj je promet dosegnuo 2,36 milijardi kuna i time nadmašio prošlogodišnji za 4,47 %.Pozitivan razvoj poslovanja nastavljen je i u segmentu bezreceptnih medicinskih proizvoda u kojem je ostvaren rast od 19,18 %.
‘U godini u kojoj smo obilježili 25. obljetnicu poslovanja u Hrvatskoj potvrdili smo lidersku poziciju na hrvatskom drogerijskom tržištu. Uložili smo 67,5 milijuna kuna u modernizaciju 14 prodavaonica, otvorenje 5 prodavaonica i 7 specijaliziranih odjela bezreceptnih medicinskih proizvoda te u širenje ponude i razvoj usluga u dm online shopu. Posebno nam je drago što se dm u rujnu ove godine vratio u Petrinju u sklopu modularnog poduzetničkog dijela Centra novog života u naselju Sajmište’, izjavio je Mirko Mrakužić, direktor dm-a.
U prvoj godini poslovanja, dm online shop svaki je mjesec posjetilo više od pola milijuna posjetitelja, a od rujna im je dostupna nova usluga ekspresnog preuzimanja online narudžbi u prodavaonici dm-a po izboru. Među najprodavanijim su, kako u online shopu tako i u prodavaonicama, proizvodi dm marke koja je u protekloj poslovnoj godini ostvarila 32,2 % udjela u ukupnom prometu.
Istraživanje Ipsosa potvrdilo je kako se dm u odnosu na druge trgovačke lance najviše ističe u brizi za djelatnike. Uz prosječnu neto plaću u prodavaonicama od 10.787,52 kuna, tijekom protekle poslovne godine dm je svojim djelatnicima omogućio sudjelovanje u 128 dana edukacija. Posebna pozornost posvećena je mentalnom zdravlju, o čemu su kolegice i kolege savjetovali i educirali Ambasadori zdravlja.
Danas dm posluje u 164 prodavaonice u 61 gradu, ima 1677 zaposlenih, prva je i jedina drogerija u Hrvatskoj s online shopom. Iduće godine planiraju uložiti 73 milijuna kuna u razvoj prodajne mreže, asortimana i online shopa.
Dvadeset i pet godina nakon otvorenja prve prodavaonice, kupci u dm-u najčešće i najradije kupuju proizvode za osobnu njegu i higijenu, dekorativnu kozmetiku te proizvode za brigu o kućanstvu. U osvrtu na 25 godina poslovanja, članovi Uprave istaknuli su da je dm u tom periodu u razvoj poslovanja investirao više od milijardu kuna, a sponzorstvima i donacijama u zajednicu uložio više od 62,5 milijuna kuna.
‘Proslavu 25. obljetnice zamišljali smo drukčije, no razoran potres koji je promijenio živote naših sugrađana potaknuo nas je da se usmjerimo prema onima kojima je naša pomoć najpotrebnija. U sklopu natječaja {ZAJEDNO} za Petrinju, Glinu i Sisak odabrali smo 32 projekta u čiju ćemo realizaciju uložiti više od 4 milijuna kuna. Tijekom protekle poslovne godine, zahvaljujući natječaju, uređeno je dječje igralište u Sisku i obnovljena je školska kuhinja OŠ Mate Lovraka u Petrinji. Održane su edukativne predstave i radionice u vrtićima u Sisku, Glini, Hrvatskoj Kostajnici i Dubici te poduzetničke radionice u Glini. Uz to, u ponudi dm-a danas možete pronaći i proizvode Lavander, OPG-a Čorić iz Petrinje’, istaknula je Gordana Picek, prokuristica i voditeljica resora Nabave i marketinga u dm-u.
M. C. / Foto: Pixsell (Anto Magzan)