Na temelju glasova hrvatskih potrošača titulu Odabranog proizvoda godine odnijelo je devet proizvoda.
Barcaffe Single Origin, Čokolino Protein Power, Vileda Steam 3.0., Pampers Premium Care, Baiocchi Mulino Bianco i Wasa kompanije Barilla Hrvatske, Podere del Conte i Delizie del Sole trgovačkog lanca Eurospin te Konzumova linija Active Zone Protein+ proglašeni su pobjednicima Odabranog proizvoda godine za 2022. godinu na svečanosti održanoj u Zagrebu.
‘Odabrani proizvod godine’ žig je broj 1 u svijetu koji se temelji na strogoj metodologiji koja se dosljedno primjenjuje pod međunarodnom licencom ‘Voted Product of the Year’ u više od 40 zemalja, a u Hrvatskoj je prisutna od 2016. godine.
Svoje su nominacije za ovo prestižno priznanje mogli prijaviti svi novi ili poboljšani, inovativni proizvodi i usluge široke potrošnje, koji su na tržište lansirani u proteklih 21 mjesec.
Istraživanje odabira hrvatskih kupaca provela je renomirana agencija Nielsen IQ na nacionalno reprezentativnom uzorku u devet nominiranih kategorija proizvoda: kava, žitarice s proteinima, parni čistači, dječje pelene, keksi i hrskavi kruh te ekstra djevičansko maslinovo ulje, pasirana rajčica i mliječni proteinski proizvodi privatnih robnih marki.
‘Jako mi je drago što ove godine mogu biti uživo s vama. Velike čestitke svim pobjednicima, drago mi je što ste pokazali povjerenje u naš žig i siguran sam da ćete ga iskoristiti kao alat za ostvarivanje boljih prodajnih rezultata na tržištu. Zahvalio bih se i našim medijskim partnerima na podršci i omogućavanju posebnih uvjeta za nositelje žiga ‘Odabrani proizvod godine’, izjavio je izvršni direktor licence Product of the year Adria, Gregor Gorenc.
Nakon svečanog proglašenja pobjednika, proizvodi imaju pravo koristiti i komunicirati prestižni žig u razdoblju od idućih 12 mjeseci. Budući da su privatne robne marke na tržištu sve važnije, već drugu godinu zaredom provodi se paralelno istraživanje u kojem i proizvodi privatnih robnih marki mogu pokazati svoju atraktivnost i inovacije u vlastitim kategorijama. Tako su se ove godine istaknuli trgovci Konzum i Eurospin s ukupno tri pobjednička proizvoda.
‘Svi mi radimo za naše potrošače, a nagrada koja je temeljena upravo na njihovim mišljenjima najdragocjenija je nagrada koju možete dobiti’, zaključio je Gorenc.
P.R.