Eko natječaj: Drvo i ja rastemo zajedno!

Jezero Bundek, zelena oaza i omiljeno okupljalište Zagrepčana svih dobi, bogatije je za mladu sadnicu hrasta kojeg je posadila šestogodišnja djevojčica Vida Milanja.

Vida_Milanja-drvoOna je pobjednica eko natječaja ‘Drvo i ja rastemo zajedno!’ koji se tijekom međunarodne vrtne izložbe Floraart održao u organizaciji tvrtke Tetra Pak®, a njezin umjetnički rad, koji predstavlja veselu žirafu, napravljen je od upotrijebljene višeslojne kartonske ambalaže i nagrađen je tijekom glasanja mnogih posjetitelja facebook stranice Eko-paket Hrvatska.

Kao i prijašnjih godina na Floraartu, Tetra Pak je za djecu, ali i odrasle, organizirao edukativne radionice i igraonice kako bi im se ukazalo da upotrijebljena Tetra Pak ambalaža nije smeće, nego vrijedan materijal koji ne samo da se može odvojeno odlagati u žute kontejnere, nego se može i reciklirati te oporabiti.

U sedam dana Floraarta, kroz edukativne radionice i igraonice prošlo je oko 450 djece, njihovih roditelja, rodbine i učitelja, a pohodili su ih i djeca iz šest vrtića i učenici dvije škole članice Eko škola, koje u svojim odgojno-obrazovnim programima posebnu važnost pridaju brizi za okoliš. Na kreativnim likovnim radionicama s upotrijebljenom Tetra Pak ambalažom, djeca su izrađivala viseću maketu planeta Zemlje kakvu oni žele imati u budućnosti, a prikupljen je i 101 rad malih umjetnika koji su svi sudjelovali u eko natječaju ‘Drvo i ja rastemo zajedno!’

Isto tako, u sklopu akcije ‘Neka vam priroda bude nagrada’, u kojoj su svi posjetitelji Floraarta mogli upotrijebljenu Tetra Pak ambalažu (od mlijeka, sokova i sl.) zamijeniti za sadnicu cvjetnice, na štand tvrtke građani su donijeli 4500 komada upotrijebljene ambalaže, a za njih im je tvrtka poklonila 900 sadnica cvjetnice.

Žirafa-TetrapakTetra Pak, kao vodeća svjetska kompanija u proizvodnji rješenja za preradu i pakiranje prehrambenih proizvoda, u svom poslovanju veliku pažnju posvećuje ekologiji i zaštiti okoliša. Kako su te informacije još uvijek manje poznate u Hrvatskoj, kompanija ulaže posebne napore u organizaciji akcija koje služe educiranju i podizanju svijesti na tom području. Stoga već tradicionalno sudjelovanje tvrtke Tetra Pak na međunarodnoj vrtnoj izložbi Floraart prati sve veći interes posjetitelja za sadržajima koje je kompanija prilagodila edukaciji malih, ali i nešto starijih Zagrepčana i njihovih gostiju o najpogodnijim načinima odvojenog odlaganja i reciklaže te oporabe Tetra Pak ambalaže.

Usko surađujući sa svojim kupcima i dobavljačima, Tetra Pak nudi sigurne, inovativne i ekološki prihvatljive proizvode koji svakoga dana zadovoljavaju potrebe stotina milijuna ljudi iz više od 170 zemalja širom svijeta. S više od 23.000 zaposlenika u preko 85 zemalja, vjeruje u odgovorno vođenje industrije i održivost u poslovanju. Slogan ‘Štiti što je dobro™’ (‘Protect What’s Good™’) odražava viziju stvaranja hrane koja je sigurna i svuda dostupna.

Opširnije o Tetra Paku na: www.tetrapak.com/hr

P. R.

Tagged: , , , , , , , , , , ,