Gemišt se vraća na velika vrata

U Zagrebu, u lifestyle restoranu Time, Kutjevački podrum (Kutjevo d.d.) predstavio je redizajnirani Kutjevački gemišt – tradicionalno nacionalno osvježavajuće piće i ponajbolju graševinu za gemišt – Kutjevačku graševinu.Kutjevo-graševina-gemištSandra Ratković, direktorica marketinga i prodaje u Kutjevu ističe da se ‘gemišt nepravedno smatra staromodnim pićem. Zato smo i krenuli u ovu kampanju koja je u potpunosti usmjerena prema modernom potrošaču – komunikacijom i kanalima komunikacije. Dizajnerska čaša u kojoj će kafići točiti gemišt dizajnirana je urbano i funkcionalno, a veći dio kampanje odvijati će se online – na fan-stranici Nema boljeg (www.facebook.com/nema.boljeg), na web stranici www.kutjevogemist.com te s na blogu Gemišting kojega piše jedna od naših najčitanijih stand-up komičarki – Andrea Andrassy. Imitator Denis Bašić traži gemišt po kvartovskim kafićima i posta video snimke začuđenih konobara jer čuju jedno a vide drugo. Dođite, bit će nam zabavno!’

Gemišt se oduvijek uživao tijekom cijelog dana upravo zbog mogućnosti da si svatko složi svoj osobni gemišt – tanki s manje vina i više mineralne, politolog s pola-pola vina i vode ili žutog – 3/4 vina, 1/4 mineralne. Ili neki svoj omjer koji u tom trenutku najbolje paše – uz ručak, u društvu gledajući tekmu ili uz večeru. Taj užitak prilagođavanja osvježenja ne pruža niti jedno drugo piće. Prigodom predstavljanja kutjevačkog gemišta, Maxim Moralić predsjednik nadzornog odbora Kutjeva d.d. je istaknuo: ‘Kutjevo ulaganjem u gemišt kampanju želi ovo hrvatsko tradicionalno osvježavajuće i društveno piće približiti današnjem potrošaču i vratiti gemišt u čaše svakodnevnog osvježenja i druženja. Jer je gemišt dio opće hrvatske kulture i time se trebamo ponositi. Hrvatska je zemlja vina, mi smo turistička destinacija i za autohtoni turistički doživljaj, kojemu danas jedino raste tržište, moramo nuditi naše proizvode, tradiciju i kvalitetu. Zato kažem živjeli s čašom kutjevačkog gemišta jer nema boljeg!’

Robert Prosinečki, nositelj kampanje za kutjevački gemišt gradio je karijeru u svjetskom nogometnom vrhu i proveo veći dio života izvan domovine ali uvijek se rado prisjeća gemišta: ‘Gemišt je kod nas bio neizostavan dio obiteljskog ručka. Kada bi me uhvatila nostalgija, sjetio bih se maminog nedjeljnog ručka i gemišta. Raduje me da Kutjevo ulaže u promociju gemišta jer smatram da je to naše, hrvatsko piće koje pripada u naše obitelji, restorane i kafiće.’

Kutjevačku graševinu, najbolju graševinu za gemišt u posebnom poklon pakiranju – 2 boce graševine s poklonom – 2 dizajnerske čaše za gemišt te multifunkcionalnu ‘vikend košaricu’ potrošači mogu od danas kupiti u svim većim trgovačkim lancima.

P. R.

Tagged: , , , , , , , , ,