Da su sva naša mjesta zakon uskoro će pokazati nova Žujina kampanja ‘Država, Selo, Grad’ s legendarnim Žujinim likovima Reneom Bitorajcem, Goranom Navojcem i Goranom Bogdanom.U režiji Bruna Ankovića i kreativaca iz agencije BBDO Zagreb, slavni Žujin trio odradio je turneju po mjestima neobičnih i zanimljivih naziva kako bi dodatno istaknuli bogatstvo i raznolikost hrvatske kulture i manjih sredina.
Nova Žujina kampanja ‘Država, Selo, Grad’ putovala je diljem Hrvatske te obišla zakon mjesta neobičnih naziva poput Pivnice Slavonske, Svinjarevaca, Gornjih Cjepidlaka, Cugovca, Štakorovca, Špičkovine, Donje Batine, Grdosela, Ženodraga, Gaćeleza… To je svojevrsni nastavak Žujine kampanje ‘Dijalekti’ koja je dala hommage pomalo zapostavljenom dijelu naše tradicije pri čemu je izazvala veliki interes javnosti uz 700.000 pogleda Žujinih spotova i doseg od 1,4 milijuna ljudi putem facebooka. Ako je suditi po dosadašnjem mega lajku za ‘Dijalekte’, jednako veliki interes očekuje i kampanju ‘Država, Selo, Grad’.
M. L.