Projekt prozvan Pannon Flavours ujedinjuje proizvođače Južnog Zadunavlja te hrvatske proizvođače blizu granice, a cilj mu je uzdizanje gastronomskog turizma ovoga područja.
Organizatori projekta, kako bi privukli zanimanje zainteresiranih, formirali su četiri različite rute s doživljajima prolazeći kojima turisti mogu upoznati one baranjske i šomođske proizvođače – s hrvatske strane iz Osječko-baranjske županije – koji javnosti nude namirnice i sirovine u lokalnoj proizvodnji. Programu su se pridružili i restorani koji su već ranije ili upravo u sklopu projekta postali otvoreni za upotrebu sirovina lokalnih proizvođača. Sve je to ostvareno u okviru programa prekogranične suradnje između Mađarske i Hrvatske uz potporu natječaja IPA.
Sve se rute temelje na određenoj tematici, pa imaju maštovite nazive poput Aktivna gastronomija, Okusi prirode i Okusi divljine te Gastronomska ruta Južnog Zadunavlja koja objedinjuje sve njih.
Ruta Aktivne gastronomije je najprimjetnija od svih, jer je nastala duž zelenog puta koji povezuje Pečuh i njegov pobratimljeni grad Osijek. Domaća dionica biciklističke staze ima 19 kilometara zemljanog i 23 kilometra betoniranog puta, a u svojoj potpunoj duljini kroz 88 kilometara vodi turiste željne izleta. Većina ih taj put prevali biciklom dok usput prolaze kraj 14 gostionica koje poslužuju različite lokalne specijalitete.
Specijalitet proizvođača i restorana uključenih u program Okusi divljine je pripremanje jela od divljači. Većina ih jela priprema od svježih sirovina tako da vam neće imati što poslužiti ako im banete s ulice. Dolazak je potrebno najaviti nekoliko dana prije kako bi na vrijeme mogli nabaviti potrebnu divljač iz obližnjih šuma.
I na kraju, slijedeći Okuse prirode susrest ćemo specijalitete koji se uglavnom pripremaju od biljnih sirovina. Možemo okusiti posebne obroke od korova, jestivog cvijeća, klasične domaće pekmeze i sokove. Naravno i proizvođači koji dospijevaju u ovu rutu pripremaju mesnate i mliječne proizvode, ali isključivo tradicionalnim metodama, štiteći tako svoje zdravlje kao i zdravlje našega okoliša.
Sam projekt, naravno služi marketinškim ciljevima. S jedne strane, u okviru toga je ostvarena ova suradnja: informiranje proizvođača i restorana o inicijativi, njihov pregled (snimanje podataka, dozvole, prikladnost proizvoda i usluga, itd.), s druge strane, popularizacija ove suradnje: izrađena je web stranica www.pannonflavours.org preko koje zainteresirani mogu i kupovati, proizvodnja marketinških sredstava koji potpomažu rad samih proizvođača, odnosno publicitet kako bi sve to doprlo do šire javnosti.
Željka Balja