Hrvatska turistička zajednica i Predstavništvo HTZ-a u Parizu uz podršku Hrvatskog olimpijskog odbora, u Parizu u Hrvatskoj kući,na olimpijskim igrama, predstavili su hrvatsku turističku ponudu kroz posebno promotivno događanje u stilu Mediteranskog vrta.
Uz mediteransku hranu kušala su se vina Vlade Krauthakera: Graševina Mitrovac, Chardonnay Rosenberg, Zelenac Kutjevo, Mercs i pjenušac Julija
Vlado Krauthaker ima 47 hektara vlastitih vinograda, 3 hektara u zakupu i 68 hektara u kooperantskom odnosu. Od 44 sorte, proizvodi 600.000 litara vina na godinu. Izvozi 20 posto vina u petnaestak zemalja, najviše u Francusku, Njemačku, Austriju, države bivše Jugoslavije, Veliku Britaniju, druge zemlje EU i SAD.
Tijekom večeri hrvatski chefovi Marko Đurašević i Branimir Prnjak iz splitskog restorana Zrno soli, koji nosi Michelinovu preporuku, upoznali su goste s hrvatskom autohtonom gastronomijom, dok su duh Mediterana upotpunile stare dalmatinske pomalo zaboravljene skladbe u izvedbi Katice Marinović. Više od 140 posjetitelja uživalo je i u izložbi 30 fotografija koje su uzvanike uvele u putovanje hrvatskim regijama, spajajući turizam i sport.
Francuskim turističkim agentima, turoperatorima, avioprijevoznicima, medijima, travel blogerima te predstavnicima sportske javnosti i Međunarodnog olimpijskog odbora predstavljeno je ono po čemu je Hrvatska najprepoznatljivija u svijetu – po turizmu, posebice po enogastronomiji i sportu.
U dosadašnjem dijelu godine s tržišta Francuske ostvareno je 310.000 dolazaka i više od milijun noćenja što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 6 posto u dolascima i 8 posto u noćenjima.
Foto: HTZ