Loredana Bahorić: 35 godina modnog stvaralaštva

U zagrebačkoj Galeriji Kranjčar predstavljena je luksuzna monografija o Loredani Bahorić, jednoj od najistaknutijih hrvatskih modnih dizajnerica.‘Loredana Bahorić – 35 godina modnog stvaralaštva’ prva je objavljena monografija o modnom dizajnu u Hrvatskoj. Na tome veličanstvenom projektu na kojem je stručni tim Školske knjige na čelu s kreativnom direktoricom Ana Marijom Žužul, dizajnericom Teom Pavić i urednicom Miroslavom Vučić radio tri godine, može se zahvaliti prestižnoj nakladi Školske knjige.

Monografiju su, uz Loredanu Bahorić, predstavile urednica knjige Miroslava Vučić, kreativna direktorica Školske knjige Ana Marija Žužul, povjesničarka umjetnosti Iva Körbler, modni kritičar Nenad Korkut i kustos Galerije Kranjčar Josip Tešija, a modna agentica Tihana Harapin Zalepugin, Loredanina prijateljica i suradnica na mnogim projektima, pročitala je prilog o prijateljstvu s njom.

U društvu prijatelja, kolega i dugogodišnjih ljubitelja dizajna Loredane Bahorić predstavljena je bogato ilustrirana monografija koja na više od sedam stotina modnih fotografija donosi priču o uspješnoj dizajnerici koja se od samih početaka djelovanja svojom prepoznatljivom estetikom nametnula kao jedno od najvažnijih imena hrvatske modne scene.

Predstavljanje monografije popratila je i izložba odabranih fotografija iz knjige kao i video projekcija cjelokupnog opusa Loredane Bahorić, prikazana kroz kampanje. Najdojmljiviji vizuali nastali su u suradnji s umjetničkom fotografkinjom Mare Milin, koja se na promociji našla i u ulozi DJ-a.U samoj monografiji, nastaloj prema uredničkom konceptu Miroslave Vučić, važnost Loredanina umjetničkog dizajna znalački su opisali povjesničarka umjetnosti Iva Körbler, modni kritičar Nenad Korkut, publicistica Katarina Marić i kostimografkinja Danica Dedijer. Monografiju je dizajnirala Tea Pavić pod vodstvom kreativne direktorice Školske knjige Ana Marije Žužul.

U Loredaninim modnim kolekcijama pratimo posvećenost likovnoj umjetnosti, modernoj arhitekturi i filmskim ostvarenjima, a sinteza svih umjetničkih razina, medija i žanrova kojoj u kontinuitetu teži upućuje na specifičan umjetnički senzibilitet.

Kao lajtmotiv njezina dizajnerskog identiteta uvijek se provlači crno-bijeli monokromatski raster koji je postao njezinim zaštitnim znakom, ali i činjenica kako je svoj modno-dizajnerski brend nazvala Charlie Design prema karakterističnoj crno-bijeloj estetici iz filmova Charlieja Chaplina, čime je željela istaknuti složeno viđenje svijeta i svakodnevice s laganim pomakom, uz malu dozu humora, autoironije i kontrolirane emotivnosti.

Monografija ‘Loredana Bahorić – 35 godina modnog stvaralaštva’ može se kupiti na webshopu i u svim knjižarama Školske knjige.

M. R. / Foto: Robert Gašpertt


Tagged: , , , , , , , , , , , ,