Marketing Summit 2022: Rekordan broj posjetitelja

Na imanju Marincel u Zagrebu održan je 4. Marketing Summit na kojem se dio programa odvijao vani. Takav interaktivan i dinamičan program dojmio je sudionike konferencije.U fokusu Marketing Summita bili su globalni trendovi, pregled promjena iz pozicije CEO-a, brend lideri, kreativnost putem društvenih mreža, analiza medijskih istraživanja. Poseban naglasak stavio se na Autentičnost. Storytelling. Content. Vizija organizatora bila je zaintrigirati i inspirirati sudionike tijekom cijelog dana konferencije. Upravo su samu dinamiku stvorili govornici koji su podijelili svoje iskustvo radeći u multinacionalnim kompanijama, trgovačkom i proizvođačkom sektoru, softverskim kompanijama te istraživačkim i reklamnim agencijama.

Voditeljica Tihana Ratkajec vodila je cijeli program konferencije te predstavljala govornike, a to su bili: Ana Degoricia i Ana Ćelap (Real grupa), Željan Ferderber (Significo), Tomasz Stec (Simon-Kucher & Partners), Irena Šarić Dombaj (L’Oréal Adria-Balkan), Kristian Anić Kaliger (NielsenIQ), Ana Pia Matijaš (Senior Marketing Specialist), Mladen Kožić (Gfk), Marina Knežević (Kraš), Milica Damjanović (Labud), Dario Marčac (TikTok) i Lazar Džamić (Xoogler, Content & Storytelling Trainer, University Lecturer).

Moderator Okruglog stola bio je organizator konferencije Aljoša Parotat, koji je podijelio par rečenica o dojmovima same konferencije:

‘Marketing Summit je bio pravi hit. Kombinacija prekrasnog okruženja, odličnih predavanja i starog dobrog razgovora uživo pokazala se dobitnom. Konferencija uživo pokazala je da nikakva tehnologija ne može zamijeniti stari dobri networking u live verziji. Blizu 300 sudionika uživalo je na konferenciji, a nama kao organizatorima nema većeg zadovoljstva od toga da vidimo nasmijana lica sudionika. Imponiraju nam i pohvale, kojih je bilo puno te se onda sav trud oko organizacije isplati. Zahvalio bih se i sponzorima bez kojih ovaj događaj ne bi bio izvediv. Mislim da je ovo bio lijepi korak unaprijed upravo u našoj misiji stvoriti sponu između proizvođača i trgovaca te s novom energijom ući u nove projekte koje imamo u planu.’

S. B. / Foto: FMCG


Tagged: , , , , , , , ,