Marketing Summit: Centralno okupljanje profesionalaca

U Kraš Auditoriumu u Zagrebu održan je Marketing Summit u organizaciji InStorea.Predavanja su održali renomirani domaći i strani govornici, stručnjaci iz FMCG marketinga i retail industrije, analitičari, direktori i poduzetnici. Nakon pozdravnog govora glavne urednice InStore magazina Jelene Lazarić, konferenciju su službeno otvorili prvi govornici Goran Pećanac i Matko Jovičin iz Real Grupe, a slijedio ih je niz zanimljivih govornika: Ante Živković, Market Research Manager u ProMedia Grupi; Vlado Damjanović, direktor Prodaje u Beyond42; Dean Udatny, direktor Marketinga u tvrtki Go2Digital; Amadea Bilanović i Tanja Hajnić iz INA Grupe; Yuriy Golianych iz Biosphere Corporation i Kateryna Ohuriaieva, direktorica Marketinga u trgovačkom lancu Silpo iz Ukrajine.

Mladen Kožić, Business Development Manager za GfK, intervjuirao je Marka Mintasa, predsjednika Uprave Henkel Adria, koji je iznio svoje viđenje marketinga s pozicije CEO-a. Održan je okrugli stol pod nazivom ‘Retail marketing strategije – što će biti u fokusu 2023.?’. Moderator razgovora bio je Aljoša Parotat, direktor InStorea Hrvatska, a o novim marketinškim trendovima koje donosi ova godina raspravljale su Dunja Delić, direktorica Marketinga Konzuma; Lea Ileković Žigić, rukovoditeljica Sektora marketinga Kauflanda Hrvatska i Miranda Mladin, direktorica Marketinga Studenca. Keynote govornik bio je Tony Durham, konzultant, ex-P&G direktor SBD-a za Europu, Indiju, Afriku i Bliski istok te osnivač i vlasnik konzultantske tvrtke Tony Durham Consulting Ltd.Marketing Summit i ove je godine okupio velik broj posjetitelja i govornika koji predstavljaju FMCG marketinšku industriju te još jednom dokazao da je centralno okupljanje marketinških profesionalaca u FMCG industriji.

Programska urednica konferencije, Jelena Lazarić, tom je prilikom izjavila: ‘Iza nas je još jedan Marketing Summit u organizaciji InStore magazina. Zadovoljni smo i sretni, jer smo se izdvojili u moru marketinških konferencija kao specijalizirana konferencija za FMCG marketingaše. Svake godine nastojimo biti barem za nijansu bolji od prethodne, a vjerujemo da smo tu zadaću i ove godine uspjeli ostvariti. Zanimljivi i inspirativni govornici, relevantna i zainteresirana publika i odličan networking u našoj zajednici koja kontinuirano raste – rezime je to uzbudljivog cjelodnevnog druženja. Hvala još jednom svim našim sponzorima, prijateljima konferencije i trgovcima pokroviteljima bez kojih ovakav skup ne bi bilo moguće ni zamisliti, a kamoli ostvariti. Vjerujemo da smo na obostrano zadovoljstvo ponovno uspjeli nadmašiti očekivanja u organizaciji još jedne izvrsne konferencije.’Novost je da su od sada sve konferencije dostupne i u Metaversu, gdje će osim današnjih predavanja, tijekom cijele godine, biti dostupna i sva predavanja s ostalih naših konferencija, kako iz Hrvatske tako i iz regije. Dodatno, u Metaversu će biti i predavanja o najnovijim trendovima, analizama i istraživanjima naših istraživačkih agencija i kompanija iz FMCG sektora. Dakle, uz tradicionalno održavanje konferencija uživo, nudimo i sadržaj u Metaverseu. Svi koji želite biti dio našeg digitalnog svijeta uvijek se možete javiti InStoreu te svoje ideje i case studyje podijeliti s njihovom FMCG retail zajednicom. Bit će to svojevrsna ekstenzija fizičkog događaja, kroz koju će konferencije nastaviti živjeti tijekom čitave godine.

V. S. / Foto: InStore


Tagged: , , , , , , , , , ,