Natječaj za mlade kreativce

Dvadeseto izdanje međunarodnog marketinškog festivala Golden Drum nudi mnoštvo zanimljivih predavanja i programskih događanja namijenjenih prvenstveno mladima.Golden DrumU sklopu Off Drum natjecanja za Young Drummers, organizatori pozivaju kreativce mlađe od 30 godina da izrade i prijave na natječaj plakat na temu ‘Make space for the girls’. Cilj ovog natjecanja je osvijestiti problem premalog broja žena na visokim pozicijama u kreativnoj industriji. Rok za prijavu na Beat the Drum for Change produžen je do 22. rujna.

Make space for the girlsU Golden Drumu vjeruju kako se u njihovu poslu ukazuje puno prilika za promijeniti stvari na bolje i upravo su zbog toga sklopili partnerstvo s DDB mrežom iz Budimpešte. DDB je uvjeren kako pronicljiva ideja ima moć potaknuti ljude, promijeniti njihovo ponašanje i, kao rezultat, oblikovati naše društvo. Dugi niz godina DDB nastoji istaknuti kako samo 3% žena radi na izvršnim pozicijama u američkoj kreativnoj industriji i upravo zato se u San Franciscu svake godine održava The 3% Conference.

Najbolje rješenje za plakat, prijavljen na natječaj Beat the Drum for Change do 22. rujna 2013., na temu ‘Napravite mjesta za cure’ (Make space for the girls) dobit će ulaznicu za The 3% Conference (16. – 17. listopada) te plaćeni smještaj i put do San Francisca. Osvajačima drugog i trećeg mjesta pripast će besplatno sudjelovanje na Golden Drum Festivalu 2014. Upute za prijavu i dodatna objašnjenja mogu se pronaći na www.goldendrum.com

Za više informacija: Borut Odlazek: [email protected]

Tagged: , , , , , , , ,