Plave police: 2. sezona projekta Startaj Hrvatska

Spar Hrvatska i Nova TV u InterSpar trgovini u zagrebačkom City Centru West predstavili su društveno odgovorni projekt ‘Startaj Hrvatska’ koji razvija, pomaže i potiče razvoj hrvatskog poduzetništva, inovativne proizvođače i startupove.Svečano su otvorene posebne ‘plave police’ na kojima se nalaze proizvodi osam ovogodišnjih kandidata koji će biti na raspolaganju svim kupcima u svim InterSpar hipermarketima i odabranim Spar supermarketima diljem Hrvatske.

Povodom predstavljanja ovog jedinstvenog TV formata, kroz koji će kandidati ispričati svoj poduzetnički put o proizvodima koje su uz podršku stručnog tima Spara pripremili za izlazak na police, Dražen Mavrić, predsjednik Uprave Nove TV ističe: ‘Produkcija jednog ovakvog društveno odgovornog projekta kao što je Startaj Hrvatska prirodan je korak za Novu TV koja intenzivno prati startup scenu i različite projekte koji potiču inovaciju, napredak proizvodnje, stvaralaštvo. Nastavljamo s drugom sezonom s našim partnerom aktivno doprinositi hrvatskom gospodarstvu te nas iznimno veseli da u ovim izazovnim vremenima kada je sve otežano imamo mogućnost i snagu dati priliku hrabrim i upornim poduzetnicima koji su dokaz da se dobra ideja, trud i rad isplate te da uspjeh neće izostati za sve one koji imaju kvalitetnu viziju’.

Kandidati koji postaju nova lica hrvatske poduzetničke scene predstavili su se s proizvodima Croaticanna, Fruit Moons, Ekipa Kombucha, Melli Aromatica, Nutty BARica, Pa-Šta, Viktoria i 7Stars.

O očekivanjima i samom projektu u drugoj sezoni, na predstavljanju novih osam kandidata druge sezone ovog projekta Helmut Fenzl, predsjednik Uprave Spar Hrvatska, naglasio je: ‘Prvom sezonom projekta Startaj Hrvatska pokazali smo kako je Spar Hrvatska jak i pouzdan partner malim, domaćim poduzetnicima i startupima. Drugom sezonom nastavljamo s aktivnom podrškom ambicioznim pojedincima, inovativnim proizvođačima i startupovima, a broj prijava za ovu sezonu govori u prilog tome kako je Startaj Hrvatska upravo projekt kakav našem društvu i našim poduzetnicima treba. I ovoga smo puta kandidatima pomogli ispuniti potrebne preduvjete i zadovoljiti standarde kako bi se njihov proizvod mogao naći na polici svih InterSpar hipermarketa i odabranih Spar supermarketa. Od danas, njihove ukusne, hranjive, inovativne i korisne proizvode kupci mogu naći u svim našim hipermarketima’.

Zvonimir Kalić u samom srcu Slavonije uzgaja eko konoplju i proizvodi Croaticanna bio ulje konoplje. Fruit Moons jedinstveni je snack od dehidriranog voćnog pirea koju je kreirala Jelena Gadže, a proizvod je u potpunosti odraz njezina duha. Iza imena Ekipa Kombucha stoji četvero prijatelja (Almira, Roko, Mario i Zdravko) koji su osmislili istoimeni osvježavajući blago gazirani fermentirani čaj u četiri okusa.

Novih osam poduzetnika dobilo je priliku plasirati svoje proizvode na hrvatsko tržište. U konačnici će samo jedan od njih odnijeti vrijednu titulu Hit proizvoda 2021. godine.

Kandidatkinje Vesna Sirovina i Ivana Grčić iz Samobora stoje iza brenda Melli Aromatica sa svojim eko omekšivačem i deterdžentom za rublje. Tu je i Maja Fertalić koja je zbog zdravlja osmislila snack pločice s orašastim voćem te ih predstavlja pod brendom Nutty By Maja.

Bračni par Renata i Mario Burić kreirali su brend Pa-Šta pa tako njihovi ručno rađeni punjeni ravioli okusom vraćaju u djetinjstvo i podsjećaju na bakinu kuhinju. Priča o brendu Viktoria po mnogo čemu je posebna, a radi se o prirodnoj kozmetici na bazi magarećeg mlijeka koju je osmislila kandidatkinja Brankica Borović s mužem Paolom. Iza priče o smrznutim desertima 7stars su vrijedne ruke Marije Čulo, koja je u proizvodnju uključila i muža Damira.

K. P.


Tagged: , , , , , , , , , , , ,