Prvi regionalni Whisky Sajam ZG015

Zagrebački Hypo Event Centar u petak i subotu, 13. i 14. ožujka ugostio je prvi veliki whisky sajam u regiji, koji je okupio neke od vodećih svjetskih brandova, proizvođače i hrvatske uvoznike te brojne ljubitelje whiskyja. Niz radionica, kušaonica i javnih prezentacija posjetitelje je upoznao s tajnama whiskyja, a mogli su se i zabaviti uz nastupe Belfast Fooda, Colours of Blue te United Colours of Tartan u kojem svira prvi hrvatski gajdaš.
1-Whisky sajam-The_Famous_Grouse_40yo‘Hrvatska i whisky se konačno vole javno. Jako smo zadovoljni posjećenošću sajma i time što smo već u prvom izdanju doprli do ljubitelja whiskyja koji su imali priliku uživati u bogatom izboru brandova, ali i kušati neke nove koji dosad nisu bili dostupni na hrvatskom tržištu. Zahvalni smo što su vodeći proizvođači i uvoznici prepoznali potencijal ovakvog događanja te što je prepoznato od strane whisky stručnjaka i ljubitelja koji su pohvalili koncept sajma,’ komentirala je Tea Krpan, direktorica Mozaik Grupe, organizatora sajma.

Sajam je okupio vodeće svjetske proizvođače i hrvatske uvoznike koji su posjetiteljima predstavili više od 30 vrhunskih brandova. Jack Daniel’s, The Macallan, The Famous Grouse, Johnnie Walker, Tullamore Dew, Glenfiddich, Grant’s Family Reserve, Ardberg, Glenmorangie, Chivas Regal, Ballantine’s i The Jameson samo su neki od najpoznatijih američkih, škotskih i irskih brandova koji su bili prisutni na sajmu.

2-Whisky sajam-Monkey_Shoulder_The_BalvenieG3 Spirits na sajmu je premijerno predstavio dva branda koji tek stižu na hrvatsko tržište: Monkey Shoulder, kombinaciju tri single malt whiskyja iz najboljih Speysideovih destilerija, i The Balvenie, 12 godina star single malt whisky za koji je specifično da dozrijeva u bačvama od dvije vrste drveta – u početku dozrijeva u tradicionalnim whisky hrastovim bačvama, a proces se dovršava u tzv. cherry bačvama. Vrhunski brandovi bili su u ponudi po vrlo povoljnim promotivnim cijenama, što su posjetitelji zadovoljno prihvatili, a ‘kapitalac’ sajamske ponude bio je 40 godina star The Famous Grouse iz privatne kolekcije koji vrijedi 25.000 kn i dostupan je isključivo po prethodnoj narudžbi. Uz bogatu ponudu whiskyja, posjetitelji su mogli uživati u ponudi čokolade, sira i meda te u whisky meniju restorana Spoon.

U petak je održan okrugli stol na temu ‘Whisky u Hrvata’ na kojem su sudjelovali Lada Radin (Taste of Croatia), Božo Sušec, Saša Zalepugin i Domagoj Jakopović Ribafish, koji su uz moderatora Darija Grabarića ispričali kako su se zaljubili u whisky i koji su im omiljeni brandovi. Svi zainteresirani mogli su poslušati i javnu prezentaciju ‘Uvod u whisky’ te naučiti nešto o povijesti whiskyja, vrstama i osobinama kvalitetnih whiskyja. Poznavatelji i znatiželjnici mogli su se prijaviti za dvije specijalizirane radionice: ‘Malu školu kušanja’ i ‘Škotski whisky’. ‘Mala škola kušanja’ uvela je sudionike u svijet škotskog whiskyja, a kušali su Glenmorangie Original, Glenmorangie Quinta Ruban i Ardbeg Ten. Na radionici ‘Škotski whisky’ sudionici su naučili više o škotskim whiskyjima te najpoznatijim regijama. ‘The Macallan’ besplatna radionica uvela je sudionike u svijet jednog od najpoznatijih whiskyja na svijetu, a degustirali su 1824 seriju. ‘Riedel radionica čaša by MIVA galerija’ upoznala je sudionike s razlikama između whisky čaša te demonstrirala kako različite čaše utječu na okus whiskyja.

Premijerno izdanje whisky sajma ispunilo je očekivanja i postavilo dobar temelj za nastavak godišnje priče koja će sigurno postati tradicionalna.

L. C.


Pročitajte još: Whisky sajam ZG015


 

Tagged: , , , , , , , , , , , , , ,