Uz konferenciju za medije u zagrebačkom sjedištu tvrtke Petrokov, predstavljen je i Sajam noviteta, koji se održava četvrtu godinu zaredom. Na njemu sudjeluje 26 izlagača s bogatim asortimanom inovativnih proizvoda koji prikazuju i najnovije trendove u obnovljivim izvorima energije.Novost su na sajmu i kućni brend Petrokova – Pe-Line. Posjetitelji, osim vrhunske ponude iz linija najnovijih proizvoda, mogu dobiti i besplatne stručne savjete o uređenju doma za koje su na sajmu dostupni stručnjaci Petrokova.
Inače, kako je rečeno na pressici, Petrokov bilježi sustavan rast poslovanja. Daljnji razvoj donijet će strategija koja se temelji na trima ključnim razvojnim smjerovima: osuvremenjivanje u svim segmentima poslovanja, jak naglasak na premium prezentaciju te znatna ulaganja u obrazovanje i osposobljavanje stručnjaka svih profila u kompaniji. Glavne su to poruke koje je vodstvo kompanije danas predstavilo javnosti.
Vlasnica tvrtke Petrokov Susanne Schneider i direktorica Simona Zavratnik govorile su o viziji budućnosti kompanije, koju na temeljima uspješnog obiteljskog poslovanja donosi i nova vlasnička struktura. Naime, obitelj Schneider, koja više od dva stoljeća vodi istovjetan i uspješan biznis u Austriji, 1. listopada 2017. godine preuzela je 95 posto udjela u tvrtki od obitelji Petrokov, dok je 5 posto u vlasništvu Simone Zavratnik, direktorice tvrtke Petrokov.
U 2017. godini zabilježen je porast prometa za 18 posto, odnosno 253 milijuna kuna prometa, dok je profit iznosio nešto više od 11 milijuna kuna. Rezultati višegodišnjeg ulaganja vidljivi su i kroz rast profitabilnosti od 50 posto. Uz postojećih devet poslovnica, najavljeno je skorašnje otvaranje dvije nove, u Splitu i Rijeci.
Petrokov se ubraja među 250 najuspješnijih tvrtki u Hrvatskoj, drugi je na tržištu u svojoj branši i zapošljava gotovo 150 stručnjaka. ‘Imamo jasnu viziju budućnosti Petrokova. Već više od 27 godina svojim kupcima pružamo visokokvalitetne proizvode i uslugu. Ljestvicu dižemo još više. Vođeni zahtjevima tržišta i naših klijenata, velikih investitora, pojačat ćemo premium segment naših proizvoda, koji će u kombinaciji s unaprjeđenjem prodajne mreže u kvalitativnom i kvantitativnom smislu te našim educiranim stručnjacima pružati najbolja rješenja na tržištu. Želimo proizvode i dućane koji izgledaju dobro i zaposlenike koji se dobro osjećaju, a rade još bolje’, istaknula je direktorica Simona Zavratnik.
Vlasnica Petrokova, Susanne Schneider, izjavila je kako s velikom odgovornošću preuzima tvrtku koja se ubraja među najuspješnije u Hrvatskoj te dodala: ‘Planovi razvoja poslovanja Petrokova i dalje su vezani uz kvalitativni i kvantitativni rast jer samo na taj način možemo nastaviti trend rasta koji najbolje dokazuje prošlogodišnji porast prodaje od 18 posto i dobar rezultat poslovanja na kraju godine. Zahvalna sam lokalnom timu na zavidnom uspjehu jer ovo je rezultat rada naših zaposlenika i sinergije tradicije i inovacije.’
Simona Zavratnik je dodala: ‘Planiramo porast prometa, promjenu asortimana te uvođenje novih robnih marki i ekskluzivnih brendova. Naša je vizija i dalje biti tvrtka u samom vrhu poslovanja te stabilnim i održivim razvojem svojim partnerima i zaposlenicima pružati dobro okruženje i poslovnu sigurnost’.
P. R.