Superbrands status za 250 brendova

Superbrands Hrvatska obratio se agenciji Hendal za provedbu istraživanja čiji je glavni cilj utvrditi percepciju i stavove potrošača prema brendovima podijeljenim u 23 kategorije. Uz manje modifikacije, istraživanjem su obuhvaćeni brendovi koje je ocjenjivalo i stručno vijeće: ocijenjeno je 670 brendova. Istraživanje je provedeno primjenom kvantitativne metode CAWI.
Superbrands HrvatskaOve su godine oznake podijeljene na dvije vrste. Jednu je dalo stručno vijeće, a drugu su formirali potrošači. Iako su na kraju priče svi potrošači, struka je sve gledala kroz prizmu četiri karakteristike: pouzdanost, razliku, kvalitetu i emotivni naboj. Potrošači su gledali kroz prizmu svojih osobnih preferencija s naglaskom na ove osobine ali i na osobni dojam. 250 brendova nagrađeno je Superbrands statusom s oznakom Consumer.

Zagrebačka agencija Dhar Media, vlasnik službene licence za Superbrands Hrvatsku i Sloveniju, pokrenula je u ožujku magazin o kulturi brendiranja – Brend kultura u kojem možete pročitati sve o tom istraživanju.

‘Prvenstvena razlika leži u imidžu proizvoda koji mora biti dobro definiran i kvalitetno komuniciran. Potrošači trebaju osjetiti vezu s proizvodom, osjećati se dobro i ponosno jer koriste taj proizvod. Naravno, o kategoriji proizvoda te posebno ciljnoj skupini ovise druge karakteristike koje treba komunicirati’, izjavljuje Marijana Plovanić, direktorica agencije Hendal za magazin Brend kultura

‘Svijest o ulozi brendiranja i investicija u cijeli njegov proces, u Hrvatskoj je još uvijek nedovoljna. Često se na brendiranje gleda kroz dijelove koji sačinjavaju cjelokupni proces. Najčešće izostaje kvalitetno strateško planiranje i dobra komunikacijska strategija. U dinamičnom tržišnom okruženju nerijetko se zanemaruje lakoća kojom je moguće izgubiti jednom dosegnutu poziciju na tržištu. Zato je uvijek potrebno dodatno istaknuti pomno građenu kvalitetu, različitost, pouzdanost i emociju. Superbrands oznaka jasan je odraz stava stručnjaka i potrošača i najbolji način da još jednom istaknete da imate upravo ono što vaš kupac očekuje’, izjavila je Vesna Sekalec, direktorica Superbrands projekta za Hrvatsku i Sloveniju

‘Pažljivo osmišljenom strategijom možemo utjecati na svakog potrošača, definirajući u njoj neke neopipljive razlike koje će dobiti konzumacijom usluge ili korištenjem određenog proizvoda. Stoga je korištenje Superbrands znaka logičan nastavak svake komunikacije’, kaže Lea Brezar, direktorica agencije Dhar media.

S. B.

Tagged: , , , , , , , , , , , ,