Suradnja malih hotelijera i Velpro-Centra

U hotelu As na zagrebačkom Zelengaju sklopljen je ugovor o suradnji, koji su potpisali Dražen Kocijan, predsjednik Uprave Velpro-Centra, i Šime Klarić, predsjednik Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela. Time će omogućiti još kvalitetniju suradnju i konkurentnije uvjete poslovanja obiteljskih i malih hotela.Velpro-Dražen Kocijan i Šime Klarić-mali hotelijeriVelpro se početkom godine izdvojio iz sustava Konzuma te postao zasebna tvrtka pod nazivom Velpro-Centar s osnovnim fokusom poslovanja u segmentu veleprodaje i HoReCe. Velpro-Centar trenutačno zapošljava više od 1300 ljudi i posluje u 24 veleprodajna centra diljem Hrvatske. Njihovih 250 vozila osiguravaju kvalitetnu logističku potporu, a više od 800 artikala vlastitih trgovačkih marki Rial, Profiline i Profiline Exclusive namijenjeni su specifičnim potrebama  u HoReCa segmentu.

Dražen Kocijan, predsjednik Uprave Velpro-Centra, istaknuo je: ‘Velpro se može pohvaliti dugogodišnjom uspješnom suradnjom s hotelijerima i cjelokupnim HoReCa segmentom. Velpro je najveći partner za snadbijevanje velikih hrvatskih hotelskih lanaca. Upravo se ovim potpisivanjem Ugovora o suradnji s Nacionalnom udrugom malih obiteljskih hotela, želi dodatno unaprijediti dosadašnja uspješna suradnja i u segmentu malih obiteljskih hotela, gdje je Velpro već u prvom kvartalu ove poslovne godine zabilježio 15% porast prodaje. U tom kontekstu možemo najaviti i novu poslovnu politiku temeljem koje će od početka svibnja doći do sniženja cijena u Velpro centrima od 3-5% zavisno o kategoriji asortimana kojim će se partnerima dodatno osigurati najpovoljnije i najkonkurentnije cijene na veleprodajnom tržištu. Pri tome smo u asortiman uveli i potpuno nove asortimane namjenjene isključivo hotelima i restoranima poput ribe, specijalnih obrada premium mesa.’

‘U cilju osiguravanja boljih uvjeta nabave svojim članovima Udruga je potpisala partnerski ugovor s tvrtkom Velpro koji će također pomoći i promociji i edukaciji članova. Suradnja ova dva nacionalna lanca, hotelskog i trgovačkog zasigurno će doprinijeti snažnijem plasmanu kvalitetnih hrvatskih proizvoda kroz naše hotele’, izjavio je Šime Klarić, predsjednik Uprave obiteljskih i malih hotela.

‘Naši partneri prepoznali su naš fokus na hrvatskoj proizvodnji, bilo da se radi o ponudi voća i povrća, mesa te ostale prehrane, pića i ostalog asortimana ili primjerice opremanju ugostiteljskih objekata. Nedavno smo potpisali sporazum o suradnji Velproa, Agrofructusa i Maistre, koji je baziran na konceptu od polja do stola i koji omogućuje da hrvatski poljoprivredni proizvodi; voće i povrće budu sastavni dio ponude hotela i restorana u Hrvatskoj. To je možda i jedan od najboljih konkretnih primjera povezivanja zelene i plave Hrvatske te povezivanja hrvatskih proizvoda s hrvatskim turizmom. Također nudimo širok asortiman za opremanje hotela, restorana i caffe barova. Važno je naglasiti da će upravo autentična gastronomska i enološka ponuda u sve većoj mjeri postajati neizostavan dio ukupnog turističkog doživljaja Hrvatske za svakog gosta te će se sukladno tome zasigurno povećati i fokus HoReCa kanala na nabavci kvalitetnih, konkurentnih i autentičnih domaćih proizvoda. Upravo u tom segmentu krije se i velika konkurentska prednost Velproa kao partnera HoReCa segmenta, koji nudi bogat asortiman s 12.000 artikala većinom hrvatske proizvodnje’, dodatno je istaknuo Kocijan.

IMC

Tagged: , , , , , , , , , , , ,